  • 41. Data: 2009-02-04 11:13:44
    Temat: Re: Zmiana statusu podczas przesłuchania
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 09:43:13 +0100, Artur M. Piwko napisał(a):

    > Przyganiał kocioł. Mam podać Message-ID to twojego posta z
    > pl.soc.prawo.podatki gdzie pytałeś w jaki sposób bezpiecznie
    > ominąć prawo?

    LOL, ja to jeszcze pamiętam, jeszcze mi się broda trzęsie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 42. Data: 2009-02-04 11:55:15
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Co jest oczywiste. Wraz z kolegą założył piracką grupę przestępcza i
    > generuje zyski kupując od kolegi gry. Pierze pieniądze!

    nie kolego XXX , cytuje "Jakiś szczyl z jego klasy handlował grami, mój
    kupił parę i o to cała afera. " nie rozprowadzal wiec a zakupil

    > Wskaż mi osobę którą pomawiam, bo zdaje się, że nie da się pomówić kogoś
    > kto jest "synem Radka".

    da się.

    > Oczywiście.
    > Wszystkiego się spodziewałem, ale niż tego, że ktoś weźmie tak grubymi
    > nićmi szytą ironię na poważnie.

    wielu oszołomów pisuje na grupy, wiec akurat nie dziwilo by nikogo gdyby to
    bylo na powaznie.

  • 43. Data: 2009-02-04 11:55:51
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    zreszta ta moja uwaga to bardziej do Patryka W. sie odnosi

  • 44. Data: 2009-02-04 18:27:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Habeck Colibretto pisze:

    > Z KŚ bym nie przesadzał, ale ewidentnie do pierdla trzeba go wsadzić.

    ROTFL

    > Jest bandytą, będzie bandytą. Nie ma co czekać, aż zacznie kraść

    Albo się wytłumaczysz jakimś własnym upośledzeniem umysłowym (nie
    rozumiesz znaczenia słowa "bandyta"?) albo zaraz powinieneś lecieć
    dobrowolnie poddać się karze za 212KK ;->

    > samochody skoro już zaczął od gier (co prawda zapłacił, ale...).

    A jak jakiś robotnik zagwiżdże na przechodzącą seksowną kobietę, to jest
    gwałcicielem i też powinien siedzieć.

  • 45. Data: 2009-02-05 09:08:13
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 04.02.2009, o godzinie 19.27.16, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > ROTFL

    Ja nie wiem co Cię tak śmieszy. Bandyta jak malowany.

    > Albo się wytłumaczysz jakimś własnym upośledzeniem umysłowym (nie
    > rozumiesz znaczenia słowa "bandyta"?) albo zaraz powinieneś lecieć
    > dobrowolnie poddać się karze za 212KK ;->

    Następny. A niby kogo obraziłem?

    > A jak jakiś robotnik zagwiżdże na przechodzącą seksowną kobietę, to jest
    > gwałcicielem i też powinien siedzieć.

    Nie tylko siedzieć. Kara śmierci takim gwałcicielom się należy.

    Ty Andrzej... a ja byłem przekonany, że sobie żartujesz w pierwszej
    odpowiedzi do mnie.
    Jak to napisał Kotlet mielony - "wielu oszołomów pisuje na grupy".
    Ciężko się z nim nie zgodzić.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck* - nadal ironicznie

  • 46. Data: 2009-02-05 09:14:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 05 Feb 2009 10:08:13 +0100, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Nie tylko siedzieć. Kara śmierci takim gwałcicielom się należy.

    A także biczowanie całej rodziny, do 2 pokoleń wstecz i do 2 węzłów w
    poprzek. Włącznie z nieletnimi powyżej 13 roku życia (płci męskiej).
    Kobietom grzywny, żeby nauczyły się synów wychowywać.

  • 47. Data: 2009-02-05 14:39:55
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 05.02.2009, o godzinie 10.14.29, na pl.soc.prawo, Olgierd
    napisał(a):

    > A także biczowanie całej rodziny, do 2 pokoleń wstecz i do 2 węzłów w
    > poprzek. Włącznie z nieletnimi powyżej 13 roku życia (płci męskiej).
    > Kobietom grzywny, żeby nauczyły się synów wychowywać.

    I może wtedy świat stanie się lepszy. Tylko jeszcze trzeba złodziejom
    ręce ucinać!

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck* - ubawiony

  • 48. Data: 2009-02-05 21:41:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-02-04 12:05, Habeck Colibretto pisze:

    > Oczywiście.
    > Wszystkiego się spodziewałem, ale niż tego, że ktoś weźmie tak grubymi
    > nićmi szytą ironię na poważnie.

    Ironią jest nazywanie bandytą kogoś kto sobie z neta skopiował gierki
    czy muzę