  • 31. Data: 2009-02-04 08:02:44
    Temat: Re: Zmiana statusu podczas przesłuchania
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    news:pan.2009.02.03.14.31.25@rudak.org...

    > Podczas nie, ale jest starym i chamskim trickiem organów słuchanie
    > potencjalnie podejrzanego w charakterze świadka -- a więc gadaj, bo

    odmawiam odpowiedzi na pytanie poniewaz mogloby mnie lub osobe najblizsza
    narazic na odpowiedzialnosc karna - i nie moga drazyc czemu

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 32. Data: 2009-02-04 08:03:27
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Przede wszystkim żyjąc tak, aby nie było żadnych podstaw do posądzenia o
    > jakąkolwiek nieuczciwość.
    >
    > Nieraz to niezależne od nas, ale 99.9% przypadków ma swoje źródło w
    > jakiejś naszej winie, choćby najmniejszej.

    idz wracaj na swoj zlot PIStytutek

  • 33. Data: 2009-02-04 08:08:49
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Swiadek tylko prawo do odmowy na poszczegolne pytania.

    niekoniecznie zwiazane z przedmiotem x i miejscem y czym by sie praktycznie
    przyznal

  • 34. Data: 2009-02-04 08:09:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 04 Feb 2009 09:02:44 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > odmawiam odpowiedzi na pytanie poniewaz mogloby mnie lub osobe
    > najblizsza narazic na odpowiedzialnosc karna - i nie moga drazyc czemu

    Z drugiej strony już wiedzą, że może mogą coś drążyć ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 35. Data: 2009-02-04 08:26:22
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Z drugiej strony już wiedzą, że może mogą coś drążyć ;-)

    sobie drązyc moga ale nie podczas przesluchania :)

  • 36. Data: 2009-02-04 08:31:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A próba uzyskania porady, jak się wykręcić od należnej kary, to nie jest
    > bronienie?

    radek mial racje, jestes analfabeta, nie rozumiesz slowa pisanego

  • 37. Data: 2009-02-04 08:43:13
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 03 Feb 2009 19:37:06 +0100,
    Patryk Włos <p...@i...peel> screamed:

    > Przede wszystkim żyjąc tak, aby nie było żadnych podstaw do posądzenia o
    > jakąkolwiek nieuczciwość.

    Przyganiał kocioł. Mam podać Message-ID to twojego posta
    z pl.soc.prawo.podatki gdzie pytałeś w jaki sposób bezpiecznie
    ominąć prawo? :)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 09:42:17 user up 11973 days, 21:37, 1 user, load average: 0.30, 0.18, 0.04 ]

    There are books of which the backs and covers are by far the best parts.

  • 38. Data: 2009-02-04 10:33:23
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.02.2009, o godzinie 17.34.14, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Mało! Kara śmierci dla tego zbrodniarza i gwałciciela! ;->

    Z KŚ bym nie przesadzał, ale ewidentnie do pierdla trzeba go wsadzić.
    Jest bandytą, będzie bandytą. Nie ma co czekać, aż zacznie kraść
    samochody skoro już zaczął od gier (co prawda zapłacił, ale...).

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 39. Data: 2009-02-04 10:49:30
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:zsvpmfrk0aiy$.dlg@habeck.pl...

    > Z KŚ bym nie przesadzał, ale ewidentnie do pierdla trzeba go wsadzić.
    > Jest bandytą, będzie bandytą. Nie ma co czekać, aż zacznie kraść
    > samochody skoro już zaczął od gier (co prawda zapłacił, ale...).

    bandyta to członek bandy (a wiec w tym kontekscie członek zorganizowanej
    grupy przestepczej) ,
    Ty go teraz pomawiasz za pomoca środków masowego przekazu a wiec popelniasz
    przestepstwo
    z art 212 kk, czyli przyjmujac Twoje rozumowanie (o szkodliwosci spolecznej)
    powinno sie Ciebie zamknac na 2 lata, dzis pomowienie, jutro morderstwo,
    przestepców trzeba tepic w zarodku.
    Czyz nie?

  • 40. Data: 2009-02-04 11:05:28
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 04.02.2009, o godzinie 11.49.30, na pl.soc.prawo, Kotlet mielony
    napisał(a):

    > bandyta to członek bandy (a wiec w tym kontekscie członek zorganizowanej
    > grupy przestepczej) ,

    Co jest oczywiste. Wraz z kolegą założył piracką grupę przestępcza i
    generuje zyski kupując od kolegi gry. Pierze pieniądze!

    > Ty go teraz pomawiasz za pomoca środków masowego przekazu a wiec popelniasz
    > przestepstwo
    > z art 212 kk,

    Wskaż mi osobę którą pomawiam, bo zdaje się, że nie da się pomówić kogoś
    kto jest "synem Radka".

    > czyli przyjmujac Twoje rozumowanie (o szkodliwosci spolecznej)
    > powinno sie Ciebie zamknac na 2 lata, dzis pomowienie, jutro morderstwo,
    > przestepców trzeba tepic w zarodku.
    > Czyz nie?

    Oczywiście.
    Wszystkiego się spodziewałem, ale niż tego, że ktoś weźmie tak grubymi
    nićmi szytą ironię na poważnie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*