  • Data: 2007-07-30 10:23:22
    Temat: Zmiana nazwiska
    Od: "dentist" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Wiem, że temat zmiany nazwiska jest bardzo trudny...
    Wiem też, że muszą istnieć uzasadnione przesłanki do
    wnoszenia o zmianę nazwiska. Niestety w moim
    przypadku żadna z tych przesłanek nie występuje -
    sprawa jest czysto honorowa. Obawiam się, że to
    zbyt słaba argumentacja.
    Nie mam ani ośmieszającego nazwiska, ani nazwiska
    źle się kojarzącego, można powiedzieć że jest nawet
    bardzo popularne. Problemem jest natomiast moj
    ojciec - jestem jedynym synem, w sumie kontunuatorem
    jego nazwiska, a powody dla których nie chciałbym
    nosić jego nazwiska są czysto emocjonalno-honorowe,
    i nie chciałbym ich tu opisywać. Jedynym aspektem
    przemawiającym na moją korzyść jest fakt, że chciałbym
    powrócić do nazwiska panieńskiego mojej matki,
    czy jak kto woli, nazwiska mojego dziadka, człowieka
    który jest moim zyciowym wzorem.
    Czy mam jakiekolwiek szanse?

    Pozdrawiam
    dentist.