  • Data: 2006-10-30 12:48:14
    Temat: Zleceniodawca miga się od podpisania umowy.
    Od: lukebe <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    problem jest następujący:

    Pewnego dnia zadzwonił do mnie dyrektor pewnej firmy zajmującem się
    produkcją oprogramowania (dośc duża firma, mniejsza o nazwę teraz) z
    propozycją współpracy na zasadzie umowy-zlecenia. Współpraca miała
    polegać na aktualizowaniu systemów ww. firmy u klientów. W rozmowie
    telefonicznej uzgodniliśmy wynagrodzenie, miała zostać sporządzona
    umowa. Jako że z ową firmą mam juz kontakt parę ładnych lat, uwierzyłem
    "na słowo" i żeby nie przedłużać - wykonałem pierwsze wizyty.
    Teraz jak to było czasowo:
    początek października - rozmowa, o której mowa powyżej,
    11 i 13 października wykonanie prac,
    19 października przypomnienie o umowie i odpowiedź że wysłana zostanie
    tego samego dnia (w mailu załącznik - rzeczona umowa (plik .doc))
    27 październik - telefon do firmy, po chwili rozmowy okazuje się że
    "umowa wczoraj poszła")

    Co mam:
    - wszelkie potwierdzenia maili;
    - protokoły z aktualizacji, z których jednoznacznie wynika że zlecenia
    robiłem jako przedstawiciel owej firmy (podpisane i odebrane przez
    klientów - jeden egzemplarz u nich, drugi dla mnie)
    - potwierdzenia odebrania skanów owych protokołów (mailem).

    Jednym słowem nie mam umowy ale mam parę innych dowodów potwierdzających
    moje racje.

    Czy wg Was mam jakąkolwiek szansę na uzyskanie zapłaty za wykonaną pracę?

    Za wszelkie sugestie z góry dzięki,

    Pozdrawiam,
    Łukasz.