  • 1. Data: 2006-08-08 15:39:26
    Temat: Złe zdjęcie do paszportu
    Od: embus <e...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    proszę o pomoc. Zrobiłem zjecie do paszpotru a w wydziel powiedzieli że
    jest złe. Fotograf powiedział że nie przyjmie reklamacji bo jest ok, a
    jak chcę jeszcze raz zrobić to muszę jeszcze raz zapłacić. szczerze
    powiem nie wiem kto ma rację. czy mogę jakoc rozwiązać sprawę z
    fotografem? czy jest na to przepis? on twierdzi że widziałem zdjęcie i
    za póxno na reklamację, prosze o pomoc

    pozdrawiam

    człowiek bez paszportu

  • 2. Data: 2006-08-08 15:44:07
    Temat: Re: Złe zdjęcie do paszportu
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 08 Aug 2006 17:39:26 +0200, embus napisał(a):

> [...]
    > powiem nie wiem kto ma rację. czy mogę jakoc rozwiązać sprawę z
    > fotografem? czy jest na to przepis? on twierdzi że widziałem zdjęcie i

    Pokaż to zdjęcie - wtedy będzie wiadomo czy jest zgodne z wytycznymi
    ministerstwa (może ktoś zaraz przypomni link).
    Jeśli nie będzie to sprawa cywilna z fotografem - jeśli będzie to
    opieprzyć urzędnika.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2006-08-08 21:09:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Henry (k)* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > Pokaż to zdjęcie - wtedy będzie wiadomo czy jest zgodne z wytycznymi
    > ministerstwa (może ktoś zaraz przypomni link).

    Haha sęk w tym, że wytyczne nie bardzo pasują do ustawy, same do siebie
    itd.
    Minie troszkę czasu zanim się to wszystko ułoży.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 4. Data: 2006-08-10 04:32:01
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    s.com...
> [...]
    > itd.
    > Minie troszkę czasu zanim się to wszystko ułoży.

    najlepiej to robic taki myk ze z tym samym zdjeciem pojsc jeszcze raz bo w
    tych urzedach to oni sa uposledzeni na oczy. zdarzalo sie ze raz nie
    przyjeli a raz tak. A jak nie przyjma to do fotografa o wymiane - nie
    wywiazal sie z umowy - mialo byc do paszportu a nie jest. jak fotograf
    niewierzy to niech z urzedu babka zadzwoni przy tobie ze zdjecie jest nie
    takie.

  • 5. Data: 2006-08-10 20:41:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Tofifik* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

> [...]
    > wywiazal sie z umowy - mialo byc do paszportu a nie jest. jak fotograf
    > niewierzy to niech z urzedu babka zadzwoni przy tobie ze zdjecie jest nie

    Sęk w tym, że fotografowie wiedzą i się sami wkurzają. Jeśli jakiś
    powie, że nie wierzy - to kłamie!

  • 6. Data: 2006-08-10 22:02:26
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    > Sęk w tym, że fotografowie wiedzą i się sami wkurzają. Jeśli jakiś
> [...]

    zgadza sie w prasie juz to opisali ze 50% zdjec odrzucaja bo nie umieja
    szablonu przylozc. poprostu ktos chce zarobic gruba kase na kioskach i
    osmieszyc zaklady fotograficzne.

  • 7. Data: 2006-09-01 10:15:11
    Od: zynov <z...@g...pl>

    embus napisał(a):
    > Witam,
    > proszę o pomoc. Zrobiłem zjecie do paszpotru a w wydziel powiedzieli że
    > jest złe.

    Słyszałem, że Romanowi Giertychowi też sie morda w szablon nie mieści.