  • 1. Data: 2006-08-08 14:22:57
    Temat: informacja publiczna, kilka pytan !!
    Od: "barts" <b...@g...com>

    witam
    szukam pomocy na temat udostepniania informacji publicznej na temat
    dzialalnosci gospodarczych, otoz pewnego razu potrzebowalem dane nowo
    otwartych DG w naszym miescie udalem sie do UM zlozylem wnioske
    poczekalem kilka dni zglosilem sie, odebralem dane firm tj. Nazwa, nip,
    regon adres itp. w spisie na kartkach A4, bylem bardzo zadowolony i gdy
    nastepnego razu potrzebowalem podobnych danych nowych DG w moim miescie
    zrobilem tak samo zlozylem wniosek i cierpliwie czekalem tym razem
    dostalem pismo iz oda dnia x do dnia y w naszym miescie otawrlo sie x
    dzialalnosci natomiast nie otrzymalem zadnych danych adreswych itp.
    udalem sie do mojego kochanego UM w wyjasnieniu sprawy a tam mila pani
    powiedziala mi 11zl za 1 firme zdziwilem sie tym poniewaz za pierwszym
    razem nic nie placilem, postanowilem jej zapytac o ten fakt i dostalem
    bardzo ciekawa odpowiedz ze szefowa referatu dzialalnsoci gospodarczej
    za pierwszym razem wydala zgode na udostepnie tych informacji, ale
    teraz musze zaplacic i dodala jeszcze ze takie dane adresowe za darmo
    nie moga zostac udostepnione bardzo dziwne bo brak tutaj konsekwencji,
    ale niestety nie znam sie dobze na takich sprawach wiec pisze tutaj na
    grupie co mam zrobic w tej sprawie czy zaplacic czy wyklucac sie o
    swoje ? ponizej przedstawiam link naszego UM z informacjami na ten
    temat: http://bip.umdabrowa.rekord.pl/sposoby/sprawa.php?id
    ent=1217

    prosze was o pomoc

  • 2. Data: 2006-08-08 21:10:48
    Temat: Re: informacja publiczna, kilka pytan !!
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 8 Aug 2006 07:22:57 -0700, "barts" <b...@g...com> wrote:

    >udalem sie do mojego kochanego UM w wyjasnieniu sprawy a tam mila pani
    >powiedziala mi 11zl za 1 firme
    wspaniale. w Szczecinie daja za darmo przez www:
    http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11224

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl