    From: goscius <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zerwanie umowy najmu PILNE!
    Date: Thu, 27 Sep 2007 14:06:58 -0700

    Witam!
    Mam problem z umową najmu mieszkania. W mieszkaniu mieszkam dwa
    tygodnie i za te dwa tygodnie zapłaciłem. Po wprowadzeniu okazało się,
    że właściciel nie poinformował mnie o wszystkim. Wspominał, że w domku
    mieszka pewne małżeństwo ale mają oni osobne wejście i wszystko
    osobno. Jednak po wprowadzeniu okazało się że do swojego mieszkania
    przechodzą oni przez wspólny korytarz, na który znajduje sie moja
    łazienka i kuchnia, tak że ja w piżamce pod prysznic a oni w kurtkach
    z pieskiem. Ponadto ludzie ci prowadzą nocny tryb życia i przyjmują po
    nocy gości, a ściany są tak cienkie że wszystko słychać i nie da się
    spać. Nie chce tu mieszkać ani dnia dłużej, problem w tym,że w umowie
    mam miesięczne wypowiedzenie. Czuję się oszukany a ponadto poniosłem
    koszty przeniesienia linii internetowej na to mieszkanie. Czy jest
    może jakiś przepis, który w przypadku gdy nie wszystko jest tak jak
    facet mówił, pozwoliłby mi zerwać tę umowę bez problemów. (tzn żebym
    nie musiał płacić kolesiowi za kolejny miesiąc) Proszę pomóżcie!!!!!