  • Data: 2007-09-28 10:47:37
    Temat: Re: Zerwanie umowy najmu PILNE!
    Od: goscius <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Wrz, 11:17, "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> wrote:
    > Użytkownik "goscius" <g...@g...com> napisał
    >
    > >Mam problem z umową najmu mieszkania.
    >
    > Co to za umowa? Pisemna? Na jaki okres?

    Umowa jest na czas nieokreślony - pisemna..na cele mieszkaniowe z
    miesięcznym wypowiedzeniem. nie płaciliśmy kaucji.
    Czy ktoś wie gdzie w Kodeksie jest...."Szczególne przypadki
    umożliwiające skuteczne
    wypowiedzenie tej umowy bez porozumienia, bez konsekwencji, są
    w odpowiednim rozdziale Kodeksu cywilnego, dotyczy to głownie rażących
    uchybień ze strony wynajmującego"??