  • 11. Data: 2019-06-14 10:49:06
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: p...@g...com

    --Dość łatwo jest sprawdzić ciągłość nagrania, czy nie było edytowane.

    tylko biegly informatyk na panstwowej posadzie moze to ocenic :-)
    no i ciekawe jak te plyty sa uszkodzone, jesli ktos porysowal je srubokretem trudno
    mowic o przypadku :-)

    PS wydawalo sie ze kretyni nie potrafia sie jeszcze bardziej na tej sprawie pograzyc
    a tu prosze :-)

  • 12. Data: 2019-06-14 11:11:16
    Od: ń <...@...n>

    Są, np. kopie plik po pliku, a nie bit po bicie (sector by sector).
    Lub jakaś inna kopia strumienia wideo (to, co wypluwa odtwarzacz).

    -----

  • 13. Data: 2019-06-14 11:12:07
    Od: ń <...@...n>

    W sądach innych nie ma ;-)

    -----

  • 14. Data: 2019-06-14 13:39:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Niestety, kopia, którą dysponuje adwokat, nie może być użyta w
    >procesie. W przypadków dowodów cyfrowych w sądzie liczą się tylko
    >specjalne kopie binarne z oryginału nagrania. Ich zgrywaniem zajmują
    >się biegli informatycy.

    >znaczy sie kopie dla obrony robila sprzataczka ? klauny kompromituja
    >sie swoja nieudolnoscia ... to absurd :-)

    Moze i nie sprzataczka, ale jesli ktos nie przystawil na kopii
    pieczatki, bo po co ona adwokatowi ... to skad wiadomo, ze adwokat nie
    podsuwa teraz innej plyty ?

    Ale ... czy z braku plyt sad nie powinien watpliwosci tlumaczyc na
    korzysc oskarzonego ?

    J.

  • 15. Data: 2019-06-14 13:53:35
    Od: ń <...@...n>

    Jak to fajnie czyta się te bezosobowe "została".
    Znaczy sama się nawierciła wiertarką w kilku miejscach i sama się włożyła do
    mikrofali?
    Mam propozycję: zlecić odczytanie któremuś z przodujących radzieckich instytutów
    informatyki.

    Ja widzę, że sporo szczęścia miałem gdy w mrocznych latach 90-tych na najważniejszym
    w kraju rondzie przy fotelu Horum w hak
    Poldolota wjechał mi rządowy a jakże również Poldolot (no taki ładny był złoty), po
    czym od strony pasażera wyskoczył z niego poseł
    bodajże Gwiżdż i zaczął mundurowemu machać legitymacją, jak to On się bardzo spieszy
    do Wykonu Bardzo Ważnych Łobowiązków.
    Mundurowy wziął to na klatę, mnie kazał jechać (a co mi tam rysa na lakierze haka), a
    rządówce zjechać do zatoczki przystanku i
    przygotować dokumenty kierowcy.
    W lusterku widziałem, że zjechał.
    Uff, płyty CD nie były wówczas popularne...

    -----

  • 16. Data: 2019-06-14 14:02:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, June 14, 2019 at 1:42:03 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Ale ... czy z braku plyt sad nie powinien watpliwosci tlumaczyc na
    > korzysc oskarzonego ?

    zalezy co bylo na tej plycie ;)
    np . jesli kawalek wczesniej nagralo sie, ze jada bez sygnalow (nie jako
    uprzywilejowani), albo ma je tylko pierwszy pojazd + wszyscy zeznaja, ze jednak byly
    wlaczone, to brak plyty akurta "likwiduje" te watpliwosci...

  • 17. Data: 2019-06-14 14:17:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Kopie binarne? A są kopie niebinarne? Adwokat kopiuje płytę na ksero?

    No, jesli to film, to w zasadzie moglby wsadzic plyte do odtwarzacza i
    zapisywac na druga sygnal SVHS czy eurozlacza :-)

    J.

  • 18. Data: 2019-06-14 14:22:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-14 o 14:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > No, jesli to film, to w zasadzie moglby wsadzic plyte do odtwarzacza i
    > zapisywac na druga sygnal SVHS czy eurozlacza :-)

    Aż się boje spytać, jak "niebinarne i niewiarygodne" są zatem dowody z
    zeznań świadków.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2019-06-14 14:33:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Aż się boje spytać, jak "niebinarne i niewiarygodne" są zatem dowody
    >z zeznań świadków.

    No ba - tak ogolnie to bardzo niewiarygodne.
    Ale my tu chyba o kopiach - ksero zeznan analogowe, cyfrowe, drugi
    wydruk z Worda ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-06-14 14:58:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Jun 2019 09:28:34 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Wielbiciel TVP?

    Są ludzie, którzy wiedzę o świecie czerpią z pasków TVP Info.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl