  • 91. Data: 2019-06-17 15:39:58
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-17, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > UV nie przechodzi nawet przez szkło, dlatego nie można się opalić przez

    WkF: Nie przejdzie bardziej twarde UV, takie krótsze niż 350nm. 350nm -
    390nm spokojnie wykończy te barwniki. Już skuteczniej blokują
    aromatyczne poliwęglany, które stanowią bazę dla tego typu nośników, bo
    blokują od zakresu 370-380nm. Ale to też nie wystarczy aby te barwniki
    uchronić, szczególnie przy nieco dłuższym naświetlaniu.

    --
    Marcin

  • 92. Data: 2019-06-17 16:11:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > heh, obrazy dyskow sie pakuje, wiec czesc pusta dysku zajmuje w archiwum
    > niewiele miejsca.

    Jeśli pustą przestrzeń spakujesz, tylko nie będziesz miał tego, czego
    szukasz. W pustej przestrzeni znajdziesz dane pousuwane. Ale nie możesz
    jej spakować :-) Dlatego właśnie dane powinien zabezpieczać ekspert, a
    nie byle informatyk.

  • 93. Data: 2019-06-17 16:14:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > to wtedy faktycznie pakowanie będzie mniej efektywne i może nie dac
    > efektu wow.

    Toteż nikt przy zdrowych zmysłach nie pakuje danych na potrzeby sądowe,
    chyba, ze jesteś absolutnie pewien, ze masz to, czego szukasz.
    Przykładowo przyszedłeś po fakturę i ją widzisz. To nie ma sensu szukać
    jej w pustej przestrzeni. Ale wówczas wystarczy zabezpieczyć plik
    faktury i w ogóle obraz nie jest potrzebny często.

  • 94. Data: 2019-06-17 16:15:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Z drugiej strony takie wyłączenie i późniejsza analiza dysku pewnie w
    > tych 99.99% sytuacji wystarcza. Zawsze zostaje kupę śladów.

    Tylko, ze ten ślad, to może być link do odległego serwera. Jak już Ci to
    staszczą i ogarniesz, to na serwerze nic nie ma. :-)

  • 95. Data: 2019-06-17 16:18:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zasada powinno być trzymanie w min. 2ch. wysokiej jakości kopiach, a
    > obdzielanie personelu gównianymi kopiami.

    No więc oczywiście najlepiej by było na 1.000. Ale przepis mówi o dwóch
    kopiach. Jedna służy do pracy, druga jest zabezpieczeniem. Czasem robi
    się tak, że robi się jedną kopię, a następnie ją przenosi (zanim masz
    dysk dowodowy) na dysk maszyny analitycznej i teraz ta pierwotna kopia
    jest kopią zapasową, zaś pracujesz na tym, co masz na HDD.

    > A teraz pora rozważyć dodupny zapis z dodupnej nagrywarki zrobiony z
    > maksymalną prędkością na dodupnej płycie, która wcześniej przeleżała 3
    > lata w szafie obok pieca CO i w średniej temperaturze 50C :)

    Sam dla siebie zrobiłem kiedyś kopię zdjęć na płytach wysokiej jakości.
    Jak po kilku latach chciałem to odczytać, to dobrze że umiem sobie
    poradzić, bo system plików nie widział.

  • 96. Data: 2019-06-17 16:20:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2019 o 12:18, Marek pisze:

    > Cóż za ograniczone myślenie, że jak uważam TVN za kompletny syf
    > informacyjny,
    > to zaraz muszę być "wielbicielem TVP".

    TVN i TVP są jednakowo wiarygodne. Pasowałoby oglądać obydwa i średnią
    wyciągać, na ile się da.

  • 97. Data: 2019-06-17 16:42:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 Jun 2019 16:20:35 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > TVN i TVP są jednakowo wiarygodne. Pasowałoby oglądać obydwa i średnią
    > wyciągać, na ile się da.

    W warzywniaku (dawniej w maglu) powiadają, że prawda leży pośrodku, a
    tymczasem prawda leży tam, gdzie leży.
    Jeśli Rachoń ogłosi, że matematycy niepokorni ustalili, iż liczba pi wynosi
    70, bo jutro tyle lat skończy Duma Żoliborza, a TVN będzie się upierał przy
    lewackim ~3.14, to ja bym średniej nie wyciągał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 98. Data: 2019-06-17 16:49:43
    Od: Kviat

    > TVN i TVP są jednakowo wiarygodne.

    To nie jest prawda. Pislamiści marzą żeby tak było i dlatego taką sieją
    propagandę. (Kto się na to nabiera?)
    To, że TVNy każdą pierdołę przekazują w formie sensacji, a ich
    reporterzy mają dziwną manierę zachłystywania się powietrzem w trakcie
    mówienia, to nie oznacza, że bezczelnie kłamią jak w TVpis. Forma
    przekazu i treść, to są dwie różne sprawy.

    Fakty są takie, że w TVpis zwyczajnie i celowo kłamią. I jakoś im do
    głowy nie przychodzi, że aby stać się "jednakowo wiarygodną" telewizją
    wystarczy przestać kłamać.

    > Pasowałoby oglądać obydwa i średnią
    > wyciągać, na ile się da.

    Ale się nie da.
    Jak powiem prawdę, a ty skłamiesz, to jak chcesz średnią wyciągnąć?
    I niby jak z tej średniej ma wyniknąć, że nie skłamałeś?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 99. Data: 2019-06-17 16:52:12
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > 70, bo jutro tyle lat skończy Duma Żoliborza, a TVN będzie się upierał przy
    > lewackim ~3.14, to ja bym średniej nie wyciągał.

    A TVN nie powiedzą "automatycznie" że Pi to tyle ile lat ma Tusk Zbawiciel? :-)

    https://pl.wikiquote.org/wiki/My%C5%9Bli_nieuczesane

    --
    A. Filip

  • 100. Data: 2019-06-17 17:00:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 17 Jun 2019 16:52:12 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A TVN nie powiedzą "automatycznie" że Pi to tyle ile lat ma Tusk Zbawiciel? :-)

    Kaczystom trudno uwierzyć, ze nie, bo myślą, że wszyscy są tacy jak oni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl