  • 21. Data: 2019-06-14 15:05:40
    Temat: Re: Zbiszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Jun 2019 01:38:03 +0200, Animka napisał(a):

    > Uszkodzona została płyta z zapisem z kamer monitoringu. Chodzi o
    > przejazd kolumny premier Beaty Szydło. Nośnik był ważnym dowodem w
    > procesie dotyczącym wypadku ówczesnej szefowej rządu z lutego 2017 r. w
    > Oświęcimiu.

    Po to właśnie kaczyści spacyfikowali prokuraturę.
    Gorszy sort może im teraz skoczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2019-06-14 15:40:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 14:58, Tracz pisze:

    > Są ludzie, którzy wiedzę o świecie czerpią z pasków TVP Info.

    taki Tracz obraca się wokół nich, nie ujawnia ich imion, bo się wstydzi
    swojego środowiska:)
    --
    I love love

  • 23. Data: 2019-06-14 16:24:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 09:22, Liwiusz pisze:

    > Kopie binarne? A są kopie niebinarne? Adwokat kopiuje płytę na ksero?

    Nie masz tu racji. Kopia binarna, to zapisanie do specjalnego formatu
    danych, które nie tylko obejmują to, co każdy widzi, ale również takei
    dane, które widzi tylko biegły. Rzuć sobie okiem przykładowo tu:
    http://www.forensicsware.com/blog/e01-file-format.ht
    ml

  • 24. Data: 2019-06-14 16:32:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 01:38, Animka pisze:
> [...]
    > Oświęcimiu.
    > Szkoda mi bardzo tego zaszczuitego chłopaka :-)
    dlo-zostaly-uszkodzone-wazne-dowody-6391602490034305

    Dość dziwny ten artykuł.

    Za dowód w sprawie sąd może cokolwiek uznać. Nagranie od obrońcy nie
    jest czymś szczególnie gorszym. Jeśli sąd ma wątpliwości, czy to
    nagranie nie zostało zmanipulowane, to jestem w stanie wskazać szereg
    sposobów jego weryfikacji.

    1) W chwili sporządzania kopii binarnej biegły liczy sumę kontrolną.
    Wystarczy sumę policzyć z nagrania i jeśli będzie taka sama, to mamy
    zweryfikowane nagranie. Ta suma jest na metryczce wydrukowana, więc
    nawet jak płyta padła, to może choć koperta się zachowała.

    2) Można przesłuchać świadków okazując im nagranie i niech ewentualnie
    się wypowiedzą, czy widzą jakieś manipulacje.

    3) Poza kopią binarną powinien być gdzieś sam nośnik oryginalny. Można
    wykonać kolejną kopię binarną.

    Jeśli to wszystko zawiedzie, można za dowód uznać posiadaną przez
    adwokata kopię i tyle - robiąc z niej kopię binarną.

  • 25. Data: 2019-06-14 17:49:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 13:39, J.F. pisze:

    > Ale ... czy z braku plyt sad nie powinien watpliwosci tlumaczyc na
    > korzysc oskarzonego ?

    Tu nie chodzi o to czy oskarżony był winien, a czy borowiki kłamią.
    Oskarżony nie jest winien, bo się przedawni.

    Shrek

  • 26. Data: 2019-06-14 17:55:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > jest czymś szczególnie gorszym. Jeśli sąd ma wątpliwości, czy to
    > nagranie nie zostało zmanipulowane, to jestem w stanie wskazać szereg

    Ale wysokiego sądu to nie interesuje. Dużo ludzi ciężko pracowało nad
    tym, żeby wysoki sad się nie interesował za bardzo "pokrzywdzonymi".
    Wysoki sąd przecież nie jest idiota, więc rozumie...

    Shrek.

  • 27. Data: 2019-06-14 18:04:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 14:22, Liwiusz pisze:

    > Aż się boje spytać, jak "niebinarne i niewiarygodne" są zatem dowody z
    > zeznań świadków.

    To nie jest dowód binarny w ogóle. Są pewne zasady sporządzania
    dokumentacji.

  • 28. Data: 2019-06-15 01:04:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-14, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > znaczy sie kopie dla obrony robila sprzataczka ? klauny kompromituja
    > sie swoja nieudolnoscia ... to absurd :-)

    Nie wiem kto robił, ale wydaje się, że jak dotychczas w polskich sądach
    bya taka praktyka, że to sąd decydował czy dowód przyjmie czy nie, więc
    mógł i polegac na 40 kopii zrobionej na starym Kasprzaku. Coś się tu
    ostatnio zmieniło?

    Było/jest to o tyle zasadne podejście, że zawsze można stwierdzić
    (uprawdopodbnić) bądź nie czy coś jest wystarczająco wierną kopią i
    umożliwia odpowiednie wnioskowanie w danej sprawie.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2019-06-15 07:05:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > bya taka praktyka, że to sąd decydował czy dowód przyjmie czy nie, więc
    > mógł i polegac na 40 kopii zrobionej na starym Kasprzaku. Coś się tu

    Ostatnio się wiele w sądach zmieniło. Na przykład prezesi.

    Shrek

  • 30. Data: 2019-06-15 07:14:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 01:38, Animka pisze:
    > Szkoda mi bardzo tego zaszczuitego chłopaka

    kto go zaszczuł ? pytania się mnożą:)))))))))

    --
    I love love