  • 51. Data: 2024-05-30 18:15:38
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 17:54, Shrek pisze:
    > Ma 14 dni na odbiór awiza (dwa razy po 7). Przesuchanie przed komisją
    > odbyło się 13 dnia po otrzymaniu pierwszego awiza.

    To jeszcze poszukaj, ile dni przed terminem powinien to wezwanie dostać. :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 52. Data: 2024-05-30 18:17:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 17:59, Shrek pisze:
    > No chyba żeby się okazało że jest bezpodstawne. Tobie jeszcze nie mieści
    > się to w głowie, ale sądy tak orzekają:P Mówię ci - ciężkie czasy,
    > filozofy i prawniki w sondach wygrywajo a pieprzone pismaki to opisujo!

    Bezpodstawne też jest z jakiegoś powodu. To czy powód akurat z katalogu,
    to jeszcze inna sprawa. Ale tego na ulicy nie rozstrzygniesz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 53. Data: 2024-05-30 18:18:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jeszcze poszukaj, ile dni przed terminem powinien to wezwanie dostać.
    > :-)

    Wyglądasz jakbyś wiedział - ile?

    Tak czy inaczej wygląda na to że po prostu za późno wezwania rozesłali i
    o to się rozbija sprawa a nie o niemożność dostarczenie wezwania na
    adres zamieszkania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 54. Data: 2024-05-30 18:22:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bezpodstawne też jest z jakiegoś powodu.

    Myślę, że ty się w tej policji marnujesz - powinieneś w sądzie robić:P

    > To czy powód akurat z katalogu,
    > to jeszcze inna sprawa. Ale tego na ulicy nie rozstrzygniesz.

    I co z tego? To że nie da się policjantowi natychmiast i bez sądu
    udowodnić łamania prawa to znaczy że prawo dopuszcza łamanie prawa przez
    policjanta? Ty naprawę powinieneś się zastanowić co piszesz, bo jak
    niedajborze pismaki wywąchają co policjant pisze w internetach to
    będziesz potem miał smutek...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 55. Data: 2024-05-30 18:28:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Każde wynika z jakiegoś powodu.

    Rozkaz, albo widzimisię to faktycznie powód.
    Ale niezgodny z prawem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 56. Data: 2024-05-30 18:30:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Ten katalog jest tak szeroki, ze naprawdę trudno
    > nie znaleźć powodu w nim zawartego.

    Jesteś już za stary i za głupi żeby to pojąć, ale ty nie masz szukać powodu.
    Ty masz go mieć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 57. Data: 2024-05-30 18:32:50
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka [Instrukcja obsługi odbioru Szerbatego awiza]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 18:30, A. Filip pisze:

    > Czyli streszczając twoje stanowisko: Jak się zgłosił po odbiór 14 dnia
    > już po posiedzeniu na które był wzywany i byłby _formalnie_ pokazowo
    > kryty?

    IMHO tak właśnie się stało. Dali dupy a obajtek to wykorzytstał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 58. Data: 2024-05-30 19:42:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 19:35, A. Filip pisze:

    > Nie lepiej jest uczyć się na _cudzych_ błędach?
    > Szczerba uczył, Szczerba nauczył ;-)

    Wygląda na to że komisja dała dupy.

    Wydaje mi się, że Robert się nie nauczył i dalej mu się wydaje że
    dwukrotne awizo w miejscu zamieszkania nie jest skutecznym powiadomieniem.

    Może i ja się czegoś nauczę, bo Robert twierdzi, że termin skutecznego
    powiadomienia ma upływać na jakiś konkretny czas przed datą na którą
    świadek jest wzywany. Brzmi prawdopodobnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 59. Data: 2024-05-30 20:25:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 18:28, Kviat pisze:
    > Rozkaz, albo widzimisię to faktycznie powód.
    > Ale niezgodny z prawem.

    Oczywiście masz rację. Ale powód jest. Nie ma legitymowania bez powodu,
    a przynajmniej nie powinno być. Mogą być tylko powody nieujęte w katalogu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 60. Data: 2024-05-30 20:26:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 18:18, Shrek pisze:
    > Tak czy inaczej wygląda na to że po prostu za późno wezwania rozesłali i
    > o to się rozbija sprawa a nie o niemożność dostarczenie wezwania na
    > adres zamieszkania.

    A odebrał to wezwanie po drugim awizo?
    --
    (~) Robert Tomasik