  • 41. Data: 2024-05-30 16:25:50
    Temat: Re: Zawiadomienie obajtka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeszcze mi Shreku wyjaśnij po czym odróżniasz prawdziwy powód od
    > nieprawdziwego.

    Rozstrzyga sąd. Co do zasady - prawdziwy to rzeczywisty a nieprawdziwy
    zmyślony lub nieuzasadniający legitymowania. Na przykład sztandarowe -
    jest pan podobny do poszukiwanego - którego?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-05-30 17:35:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Jeszcze mi Shreku wyjaśnij po czym odróżniasz prawdziwy powód od
    > nieprawdziwego.

    Problemem nie jest to, czy obywatel shrek odróżnia, czy nie. Nie musi.
    Po to utrzymuje policję ze swoich podatków żeby nie musieć.
    Problemem jest to, że funkcjonariusz specjalista od cyberbezpieczeństwa
    nie odróżnia (jak i wielu jego kolegów), choć ma taki obowiązek i
    powinien znać prawo z racji wykonywanej pracy (tfu... służby).

    Jeszcze większym problemem jest to, że wielu funkcjonariuszy odróżnia i
    doskonale wie co robi wymyślając na poczekaniu jakieś z dupy wzięty
    powód, szukanie w gaciach roweru czy coś (i weź mu teraz udowadniaj
    przed sądem, że nie miał powodu).
    Czyli wie, że łamie prawo - dlatego wymyśla.

    Gdyby faktycznie - jak twierdzi policmajster - odmowa podania danych
    była wykroczeniem samym w sobie, a tak nie jest, to po co w ogóle
    funkcjonariusz miałby podawać jakiś powód?
    I tu go boli. Nie ma powodu, ale pan władza koniecznie chce
    wylegitymować, więc wymyśla. A potem głęboko wierzy w to, że miał
    powód... i czuje się pokrzywdzony przez sąd, albo irytują go
    "filozofowie" w krawatach.

    Czy takie postępowanie policjanta jest uczciwe? Nie.
    Czy policjant powinien być uczciwy?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 43. Data: 2024-05-30 17:41:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 15:57, Shrek pisze:
    > Dostał dwa. Problem w tym że termin drugiego upływa dzień po komisji.
    > Wygląda na to że komisja po prostu dała dupy.
    Wezwali go w innym dniu, niż obraduje komisja?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 44. Data: 2024-05-30 17:42:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 15:59, Shrek pisze:
    > Rzeczywiście - tym niemniej jeśli wysłali na adres jego zamieszkania (a
    > wysłali) to jest ono skuteczne.

    To już zaczyna zakrawać na komizm. Czyli, jak żołnierz strzeli w
    kierunku wroga w miejsce, gdzie on powinien stać, to wrogi żołnierz ma
    się czuć zastrzelony?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 45. Data: 2024-05-30 17:43:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.05.2024 o 16:04, Shrek pisze:
    > Że nie każde legitymowanie wynika z jakiegoś powodu

    Każde wynika z jakiegoś powodu. No chyba, ze przez pomyłkę chcieli
    zaśpiewać piosenkę, a podjęli legitymowanie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 46. Data: 2024-05-30 17:45:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jeszcze mi Shreku wyjaśnij po czym odróżniasz prawdziwy powód od
    > nieprawdziwego.

    Jacek! Jak Ty mi zaimponowałeś! :-) Ja mu to tłumaczę od lat, ale on
    tego nie potrafi pojąć. Ten katalog jest tak szeroki, ze naprawdę trudno
    nie znaleźć powodu w nim zawartego.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 47. Data: 2024-05-30 17:53:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To już zaczyna zakrawać na komizm.

    Skoro tak uważasz...

    > Czyli, jak żołnierz strzeli w
    > kierunku wroga w miejsce, gdzie on powinien stać, to wrogi żołnierz ma
    > się czuć zastrzelony?

    Z pretensjami do ustawodawcy. W zaufaniu powiem ci że to się nazywa
    "fikcja prawna".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2024-05-30 17:54:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wezwali go w innym dniu, niż obraduje komisja?

    Ma 14 dni na odbiór awiza (dwa razy po 7). Przesuchanie przed komisją
    odbyło się 13 dnia po otrzymaniu pierwszego awiza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2024-05-30 17:59:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Każde wynika z jakiegoś powodu.

    No chyba żeby się okazało że jest bezpodstawne. Tobie jeszcze nie mieści
    się to w głowie, ale sądy tak orzekają:P Mówię ci - ciężkie czasy,
    filozofy i prawniki w sondach wygrywajo a pieprzone pismaki to opisujo!

  • 50. Data: 2024-05-30 18:01:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jacek! Jak Ty mi zaimponowałeś! :-) Ja mu to tłumaczę od lat, ale on
    > tego nie potrafi pojąć. Ten katalog jest tak szeroki, ze naprawdę trudno
    > nie znaleźć powodu w nim zawartego.

    To jeszcze powiedz sędziom sądu najwyżeszgo że się nie znają i som gupi
    więc im tlumaczyć nie będziesz!:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!