  • 1. Data: 2009-01-30 07:17:03
    Temat: Zatrzymanie przez policję - nieoznakowane auto policyjne
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Cześć - nie wiem czy dziś nie spowodowałem, że mnie zawiną w kajdankach z pracy
    :D - jechałem do roboty i na poboczu zauważyłem 2 busy i VW passata - srebrnego
    bez żadnych oznaczeń na numerach "normalnych". Stało tam 4 kolesie ubranych po
    cywilnemu i 1 w zielonej, żarówiastej kamizelce z czerwonym świecącym czymś,
    czym machał mi przed maską (każąc się zatrzymać) - pobocze było nieoświetlone,
    na zewnątrz szaro. Nie zatrzymałem się bo wyglądało to conajmniej podejżanie
    (kilku drabów z budami i passatem po ciemku próbuje mnie zatrzymać hehe) i
    czmychnąłem dalej - pomyślałem, że jak to policja to wystawią koguty i mnie
    zatrzymają. Nic takiego się jednak nie stało. No i teraz sobie czekam aż mi tu
    wjadą i zawiną :)
    Jakie warunki musi spełnić policja by zatrzymać obywatela by ten nie miał
    wątpliwości, że zatrzymuje go policja a nie przebierańcy?

  • 2. Data: 2009-01-30 07:52:14
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-01-30 08:17, Catalyst pisze:
    > Nic takiego się jednak nie stało. No i teraz sobie czekam aż
    > mi tu wjadą i zawiną :)

    Lepiej zadzwoń na komendę. Powiedz, że jechałeś do pracy, nie miałeś
    czasu do nich (na tę komendę) podjechać osobiście, więc dzwonisz i
    pytasz, czy to byli funkcjonariusze, czy przebierańcy i jakby co, to po
    pracy do nich wskoczysz.
    To było w terenie zabudowanym?

    --
    pzdrv!
    GG

  • 3. Data: 2009-01-30 07:55:17
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    "ggx" <g...@g...ggx> wrote in message news:glubj4$pn1$1@news.onet.pl...
> [...]
    > funkcjonariusze, czy przebierańcy i jakby co, to po pracy do nich wskoczysz.

    W sumie to nawet nie pamiętam, czy był znak "teren zabudowany" - było to na
    przedmieściu niedaleko obwodnicy. Rejestracje mam zabłocone to chyba nie spisali
    :D

  • 4. Data: 2009-01-30 12:22:54
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Rozporządzenie w sprawie kontroli drogowej. Ważen jest czy teren był
    zabudowany.

  • 5. Data: 2009-01-30 15:05:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Catalyst wrote:
> [...]
    > Jakie warunki musi spełnić policja by zatrzymać obywatela by ten nie
    > miał wątpliwości, że zatrzymuje go policja a nie przebierańcy?

    ewentualnie dostaniesz do domu pozdrowienia płatne w ciągu 7 dni za
    niezatrzymanie się do kontroli. Zdaje się, że 500 zł.

  • 6. Data: 2009-01-30 15:19:28
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-30 16:05:13 +0100, witek <w...@g...pl.invalid> said:

    > ewentualnie dostaniesz do domu pozdrowienia płatne w ciągu 7 dni za
    > niezatrzymanie się do kontroli. Zdaje się, że 500 zł.

    Masz na to jakieś poparcie w taryfikatorze?

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-01-30 18:14:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakie warunki musi spełnić policja by zatrzymać obywatela by ten nie miał
    > wątpliwości, że zatrzymuje go policja a nie przebierańcy?

    Z czego wynika podejrzenie, że to była Policja? Moze celnicy, straż
    graniczna, straż leśna? generalnie na przyszłość w takiej sytuacji się nie
    zatrzymuejsz przy nich tylko kilkaset metrów dalej i dzwonisz 997.

  • 8. Data: 2009-01-30 18:55:13
    Od: "mike" <d...@n...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > graniczna, straż leśna? generalnie na przyszłość w takiej sytuacji się nie
    > zatrzymuejsz przy nich tylko kilkaset metrów dalej i dzwonisz 997.

    A skąd te kilkaset metrów dalej?

    Ciągniesz do najbliższego posterunku policji.

  • 9. Data: 2009-01-30 20:10:28
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 30 Jan 2009 19:14:54 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Z czego wynika podejrzenie, że to była Policja? Moze celnicy, straż
    > graniczna, straż leśna

    albo nawet rybacka straż...

    osobiście nie mam nic przeciwko nieoznakowanym pojazdom służb różnych, ale
    uważam, ze powinno być centralnie i ustawowo ustalone, ze takowe pojazdy do
    działań na drogach to tylko z tablicami rejestracyjnymi HP... HW...
    tak jak w
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI1)
    z dnia 28 lutego 2007 r.
    w sprawie rejestracji pojazdów Biura Ochrony Rzadu, Policji, Agencji
    Bezpiecze?stwa Wewn´trznego,
    Agencji Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego i Stra˝y Granicznej

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 10. Data: 2009-01-30 20:27:38
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Catalyst wrote:

    > W sumie to nawet nie pamiętam, czy był znak "teren zabudowany" - było to
    > na przedmieściu niedaleko obwodnicy. Rejestracje mam zabłocone to chyba
    > nie spisali :D

    To czy teren byl zabudowany ma ogromne znaczenie.