    From: "Hash" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaświadczenie o niekaralności
    Date: Wed, 13 Sep 2006 16:34:35 +0200

    Witam.

    Mam pytanie jakieś 3 lata temu byłem niesłusznie oskarżony o kradzież
    dostałem wyrok w zawieszeniu który właśnie sie kończy. Rok temu tym razem z
    mojej głupoty dostałem wyrok za jazdę pod wpływem alkoholu zawiasy 1.5/3
    lata. Potrzebuję zaświadczenie o niekaralności zdaje sobie sprawę że raczej
    go nie dostane ale warto zapytać. Jeśli tak to po jakim czasie po ukończeniu
    okresu karnego mogę go dostać? Czy istnieje taka możliwość że podaję
    przepisy z jakich potrzebuje to zaświadczenie np. Prawo Gospodarcze?