  • 1. Data: 2009-01-11 21:35:00
    Temat: Zapytanie o ochronę dóbr intelektualnych
    Od: Marcin Głogowski <m...@i...pl>

    Szanowni Państwo,
    Niedawno wpadłem na pewien pomysł który przy odrobinie szczęścia może się
    spodobać społeczności internetowej.
    Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakiś sposób by zabezpieczyć pomysł -
    np. portal informacyjny przed
    skopiowaniem przez konkurencję.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin Głogowski

  • 2. Data: 2009-01-11 21:43:58
    Temat: Re: Zapytanie o ochronę dóbr intelektualnych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Głogowski" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:gkdopo$o6t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > spodobać społeczności internetowej.
    > Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakiś sposób by zabezpieczyć

    100% skuteczny? Nikomu go nie zdradzać. Wszystkie inne mogą zawieść.

  • 3. Data: 2009-01-11 23:12:49
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 11 Sty, 22:35, Marcin Głogowski <m...@i...pl>
    wrote:
> [...]
    > spodobać społeczności internetowej.
    > Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakiś sposób by zabezpieczyć pomysł -

    Bylo juz wiele razy na grupie. Tylko i wylacznie realizacja.

  • 4. Data: 2009-01-12 07:01:48
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Marcin Głogowski wrote:
> [...]
    > się spodobać społeczności internetowej.
    > Chciałbym się dowiedzieć, czy istnieje jakiś sposób by zabezpieczyć

    Nie, ale można być pierwszym, i robić to dobrze. Zwykle wystarcza.

    A jeśli ktoś zrobi to lepiej - to cóż - taki rynek.

    gacek