  • 1. Data: 2009-01-11 16:25:56
    Temat: sprawa spadkowa
    Od: "Kamila" <b...@o...pl>

    witam,
    Nabyłam spadek po babci w lutym 2007 w wysokości 1/6 nieruchomości - budynku
    przedwojennego. Złożyłam deklaracje SD-3 do US na 150.000 urząd
    zakwestionował cenę i wysłał swojego rzeczoznawcę, który oszacował wartość
    nieruchomości na 116.000. Czy zakładając sprawę spadkową sąd może brać pod
    uwagę wycenę tego rzeczoznawcy, która jest wg mnie zaniżona?. I co z
    gruntem, który jest w użytkowaniu wieczystym? Czy też podlega spłacie w
    sprawie spadkowej??

  • 2. Data: 2009-01-11 18:03:17
    Temat: Re: sprawa spadkowa
    Od: " 666" <u...@w...eu>