  • 1. Data: 2009-01-11 22:00:01
    Temat: Stosunek pracy a prowadzenie DG
    Od: Irek <...@g...pl>

    Witam,
    prowadze dzialalnosc gospodarcza (uslugi transportowe). Wykonuje usluge
    transportu dla firmy X, za co wystawiam dla nich fakture. Wynajmuje rowniez
    od tej firmy samochod, ktorym wykonuje transport (firma X wystawia fakture
    za wynajem samochodu). Codziennie dowiaduje sie o ktorej mam zaladunek i
    gdzie mam jechac. Samochody maja GPS.
    Teraz chcialem sie zapytac jak ma sie do tej sytuacji Art. 22. Kodeksu
    Pracy. Czy pozostaje w stosunku pracy z firma X?
    Na dobra sprawe to wlasnie jestem pracownikiem tej firmy, jezdze ich
    samochodem, oni wskazuja mi czas zaladunku i gdzie mam jechac. Z tego co mi
    sie wydaje spelniam wszystkie warunki tego artykulu, ale jak sie to ma w
    zwiazku z tym iz prowadze dzialalnosc gospodarcza?

    Dziekuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam Irek