eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapłata za usługę (trochę długie)Zapłata za usługę (trochę długie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zapłata za usługę (trochę długie)
    Date: Fri, 12 Dec 2003 23:04:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <brddth$ntr$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa76.chiny.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1071266547 24507 212.160.39.76 (12 Dec 2003 22:02:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Dec 2003 22:02:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:182160
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Sytuacja wygląda po krótce tak:
    Mam umowę z firmą xxx na wykonanie zdjęć oraz video ze ślubu i wesela.
    Powiedzmy, że kwota z umowy to 2000zł. Ponieważ firma przeciągnęła termin
    oddania materiału o prawie miesiąc obniżyła cenę do 1600zł.
    Wpłaciłem 1000zł, a 600 powinienem dopłacić po otrzymaniu i obejrzeniu
    kasety czyli za 3 dni.
    Niestety firma znowu przeciagnela termin i kaseta doszla po 2 tygodniach.
    Po obejrzeniu kasety okazalo się ze jest trochę niedoróbek wyslalem wiec
    maila z prosba o ich poprawienie (rowniez dwa razy dzwoniłem). Oczywiscie
    nikt sie ze mna nie skontakotowal i nic nie poprawil. Po 2 miesiacach
    otrzymalem informację z prośbą o doplatę umowionej kwoty.
    Chetnie doplace, ale po poprawieniu usterek (watpie jednak aby cokolwiek
    mogli poprawic bo material pewnie juz dawno skasowali).
    Czy w takiej sytuacji firma może skierować sprawę do sądu? Jak wygląda moja
    pozycja? Czy mogę się bronić źle wykonaną usługą? Czy może lepiej pojsc na
    kompromis (jeśli się da) i wplacić powiedzmy 300zł jako koncowe rozliczenie
    w zamian za akceptację kasety i dvd z usterkami.
    Proszę o pomoc w podjęciu decyzji.

    Mariusz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1