  • 1. Data: 2008-10-26 12:47:55
    Temat: Zandarmeria i kontrola radarowa
    Od: "DentFear" <d...@p...pl>

    Dziś widziałem na drodze krajowej samochód osobowy ŻW i żołnierza
    stojącego z suszarką do pomiaru prędkości. Od kiedy żandarmeria może to
    robić? w pobliżu nie było żadnej jednostki wojskowej. Czyżby
    pozazdrościli Policji i SM łatwego zarobku?

  • 2. Data: 2008-10-26 16:45:47
    Temat: Re: Zandarmeria i kontrola radarowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "DentFear" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > robić? w pobliżu nie było żadnej jednostki wojskowej. Czyżby
    > pozazdrościli Policji i SM łatwego zarobku?

    A niebyło z nimi po prosu policjanta?

  • 3. Data: 2008-10-26 17:33:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "DentFear" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A niebyło z nimi po prosu policjanta?

    i tak bym się przyczepił do faktu kto dokonywał pomiaru i czy ma na to
    odpowiedni papierek.

  • 4. Data: 2008-10-26 17:35:38
    Od: BartekK <s...@N...org>

    witek pisze:

    > i tak bym się przyczepił do faktu kto dokonywał pomiaru i czy ma na to
    > odpowiedni papierek.
    A mierzyć to sobie możesz nawet i ty, choćby do hobbystycznych studiów
    pt. "natężenie ruchu na drogach krajowych w funkcji cen paliwa". Pytanie
    tylko czy zatrzymywali (lub kto zatrzymywał) i kto się tam znajdował i
    jakie wnioski z pomiaru usiłował wyciągać.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2008-10-26 18:02:00
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    DentFear wrote:

> [...]
    > robić? w pobliżu nie było żadnej jednostki wojskowej. Czyżby
    > pozazdrościli Policji i SM łatwego zarobku?

    a to nie jest tak ze:

    - policjant moze zatrzymac tylko cywila
    - zandarm moze zatrzymac zarowno cywila jak i wojskowego

    ?

    ps: oczywiscie co do zatrzymania wojskowego sa dodatkowe wymogi dotyczace
    stopnia dowodcy patrolu zatrzymujacego wojskowego o danym stopniu ale to
    juz inna bajka ...

    --
    "Everything should be made as simple as possible,
    but not simpler" - A. Einstein

  • 6. Data: 2008-10-26 19:50:22
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Dr Dex pisze:

    > a to nie jest tak ze:
    >
    > - policjant moze zatrzymac tylko cywila
    > - zandarm moze zatrzymac zarowno cywila jak i wojskowego

    Nie jest.

  • 7. Data: 2008-10-26 19:53:25
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    witek pisze:

    > i tak bym się przyczepił do faktu kto dokonywał pomiaru i czy ma na to
    > odpowiedni papierek.

    Według wyroku SN nie musi mieć. Ważne jest aby pomiar został wykonany
    prawidłowo za pomocą legalizowanego urządzenia.

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 8. Data: 2008-10-26 20:37:36
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Flo wrote:

    > Nie jest.

    jakas podstawa prawna ?

  • 9. Data: 2008-10-26 22:23:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Flo wrote:

    > Według wyroku SN nie musi mieć. Ważne jest aby pomiar został wykonany
    > prawidłowo za pomocą legalizowanego urządzenia.

    A skąd wiadomo, że osoba wykonująca pomiar zrobiła to prawidłowo.

  • 10. Data: 2008-10-26 23:00:03
    Od: "DentFear" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ge2781$q3r$3@news.onet.pl...
    > Użytkownik "DentFear" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A niebyło z nimi po prosu policjanta?

    Chyba był tam pieczarkowiec z drogówki, mnie nie zatrzymali więc nie
    mogłem się dokładniej przyjrzeć. Ale radiowóz był z ŻW, rozumiem że to
    pewnie ma związek z coroczną akcją znicz, brakuje im pojazdów i ludzi by
    obsadzić wszystkie drogi i wspomagają się żandarmerią, ale i tak to
    trochę dziwne, pojazdy zatrzymywał ten żołnierz miał suszarkę i lizaka