  • Data: 2007-02-14 17:49:18
    Temat: Zameldowanie tymczasowe a WKU
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Studiuje poza swoim miejscem stalego zameldowania, mieszkam w akademiku i
    tam mam zameldowanie tymczasowe. Przy kwaterowaniu zostawialem d-od osobisty
    i ksiazeczke wojskowa celem zalatwienia takiego zameldowania tymczasowego.

    W zwiazku z tym pytanie, czy WKU nie powinno korespondencje wysylac na moj
    adres tymczasowego zameldowania ?
    Bo wysylaja mi jakies polecone na adres stalego zameldowania a ja nie za
    bardzo mam czas i pieniadze zeby jechac do domu i sie do nich wybierac.

    Kiedys pamietam ze wysylali mi wezwania do akademika. Czy cos sie teraz
    pozmienialo?
    Czy powinienem informowac WKU o zmianie zameldowania ? Czy moze te
    informacje przechodza z Urzedu Gminy?