  • Data: 2002-04-17 16:42:47
    Temat: Zalozenie dzialalnosci gosp.
    Od: "Pejter" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !!!

    Zarejestrowalem moja firme w urzedzie miasta, otrzymalem tam wszystkie
    odpowiednie dokumenty. Date rozpoczecia wpisalem na 01.02.2002, jednak do
    tej pory nie zalatwialem niczego w zusie i w urzedzie skarbowym (dokumenty
    wszystkie mam tylko je trzeba zawiezc) Przyczyny tego byly barzdzo rozne nie
    bede pisal jakie bo troche by tego bylo. Chce od 01.05.2002 ruszyc z kopyta,
    czy urzad skarbowy i zus moga na mnie jakas kare nalozyc w zwiazku z tym
    opoznieniem ?

    pozdro

    pejter