  • Data: 2003-04-21 19:15:56
    Temat: Zalane mieszkanie
    Od: karat <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Po pierwsze Wesolych Swiat. Oby byly weselsze niz moje.
    Mam nadzieje, ze ktos z Panstwa poradzi mi w mojej sprawie. Otoz dzisiaj
    ok. godz. 2 w nocy okazalo sie ze z sufitow w kazdym pokoju leje sie
    woda. Moich szanownych sasiadow nie bylo w domu. Wyjechali na swieta.
    Sytuacja taka ma miejsce po raz kolejny i dlatego postanowilem w koncu
    cos z tym zrobic. Moje mieszkanie nie jest ubezpieczone od takich
    okolicznosci. Wiem jednak ze sasiedzi posiadaja ubezpieczenie na taki
    wypadek. Jaka jest mozliwosc i jaka droga prawna, zeby w jakis sposob
    odzyskac pieniadze, ktore wloze w kolejny remont mieszkania. Z gory
    dziekuje za zrozumienie i za dobre rady. Pozdrawiam .. i jeszcze raz
    Wesolych Swiat!!!
    karat