eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakupy w sklepie internetowym - problem z realizacją zamówieniaZakupy w sklepie internetowym - problem z realizacją zamówienia
  • Data: 2007-08-31 20:49:04
    Temat: Zakupy w sklepie internetowym - problem z realizacją zamówienia
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    5 sierpnia złożyłem zamówienie w sklepie mixmedia.pl, na stronie
    towaru widniała informacja, że towar jest dostępny od zaraz. Niestety
    po 3 dniach poinformowano mnie, że towaru nie ma i jest dla mnie
    zamówiony i będzie dostępny za maksymalnie 21 dni roboczych! Po 14
    dniach zadałem pytanie co słychać i co się stanie po 21 dniach.
    Dostałem odpowiedz, że sprzęt powinien być w piątek i mam się zapoznać
    z regulaminem. Niestety dzisiaj otrzymałem wiadomość, że sprzętu nie
    ma i nie wiadomo kiedy będzie - ale oni go dla mnie zamówili zgodnie z
    regulaminem http://mixmedia.pl/?artykul=2. Z regulaminu wynika, że nie
    ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Tylko sklep może zrezygnować.
    Na jaką ustawę mam się powołać aby zrezygnować z tego sklepu?