eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakupy w sklepie internetowym - problem z realizacją zamówieniaRe: Zakupy w sklepie internetowym - problem z realizacją zamówienia
  • Data: 2007-09-01 18:56:12
    Temat: Re: Zakupy w sklepie internetowym - problem z realizacją zamówienia
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    m...@g...com pisze:
    > On 31 Sie, 23:26, "krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >>
    >> k
    >
    > Dziękuję za pomoc! Na szczęście nie zapłaciłem za towar bo firma ta
    > prosi o przelew dopiero po potwierdzeniu dostępności towaru. Napiszę
    > pismo powołując sie na paragrafy i poszukam lepszego sklepu - na
    > szczęście bez konsekwencji finansowych!
    >

    witam
    sama prowadze sklep internetowy, zgodnie z ustawa masz 10 dni po
    otrzymaniu towaru na odstapienie od umowy, mozesz zwrocic ten towar (my
    dajemy 30) i nie wydaje mi sie aby brak zapisu w regualminie albo nawet
    zapis mowiacy ze nie masz takiego prawa umozliwial lamanie ustawy, wiec
    nie musisz sie przejmowac jesli chodzi o utrate kasy...
    zreszta sklep ma ten zapis w gwarancjach i reklamacjach w pkt 3

    a przy okazji, co jesli klient cos zamowi i bedzie chcial zaplacic przy
    odbiorze, a przy odbiorze jednak zrezygnuje... sprzedawca chyba nie ma
    haka aby go zobligowal do wywiazania sie z umowy i zakupu towaru,
    jak to jest czy musi kupic... i np. zrezygnowac w przeciagu 10 dni, czy
    moze zrezygnowac od razu :)


    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 01.09.07 19:01 Ania

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1