  • Data: 2005-09-11 20:55:51
    Temat: Zakupy na raty i brak realizacji
    Od: "Mgielq" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zostalam skierowana na ta grupe z "konsumentow" wiec moze ktos mi pomoze.
    Moja sprawa wyglada nastepujaco- 25 czerwca podpisalam umowe w sklepie
    meblowym na zrobienie na zamowienie komody. Na moje nieszczescie, zakup ten
    zrobilam na raty. Do dnia dzisiejszego nie dostarczono mnie zamowionej
    komody. Gdy dzwonie do wlasciciela, on zapewnia mnie, ze "dzis" bedzie na
    100% i oczywiscie nie przyjezdza. Co mozna w takiej sytuacji zrobic? Jak
    mozna rozwiazac taka umowe, skoro to sa raty? Czy moge zarzadac od wykonawcy
    zwrot kosztow za przekroczony termin / to juz w koncu prawie 3 miesiac/?
    Dodam, ze wplacilam zaliczke i splacilam juz 2 raty z 10. Na umowie mam
    napisane, ze usluga ma byc wykonana w ciagu 15-30 dni.
    Wdzieczna bede za wszystkie rady, bo juto chcialam sie wybrac osobiscie do
    tego sklepu i rozwiazac umowe i zrobic "mala" awanture, ale musze miec
    jakies argumenty a
    niestety na dzien dzisejszy nie mam pojecia co mozna w takiej sytuacji
    zrobic.

    --

    pozdrawiam cieplutko
    M.