  • 1. Data: 2008-03-22 14:43:25
    Temat: Re: Zdjęcie robione ludziom w kolejce do sklepu robione przez pracownika sklepu.
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    [cut]

    Jestes kolego pieprzniety ;]
    Zachowujesz sie jakbys nie wybudzil sie z systemu totalitarnego.
    Otoz informuje Cie, ze jako fotograf, przechodzien czy ktokolwiek inny moge Cie
    fotografowac ILE CHCE.
    Nie masz przed tym absolutnie zadnej obrony, mozesz gwizdac, fukac i sikac -
    moge Cie fotografowac tak samo jak i kazdy inny.
    Ksiaze sie znalazl i on sobie nie zyczy ;] Otoz mozesz sobie nie zyczyc do
    usranej smierci ;]
    Zdjec tych natomiast nie moge PUBLIKOWAC bez Twojej wiedzy [jesli tylko ty
    jestes na zdjeciu] a jesli jestes elementem tlumu czyli kolejki i na zdjeciu
    jest wiecej osob niz chyba 9 to tez mozesz mi wskoczyc.
    Skad taki opryskliwy ton? Otoz maksymalnie nie lubie ludzi Twojego pokroju,
    ktorzy z komuny obudzili sie w nowoczesnej europie i mysla, ze maja wiecej praw
    niz normalny czlowiek.

    Fuck you

    --
    pozdrawiam
    Piotr "Archie" Połoczański

  • 2. Data: 2008-03-22 14:49:52
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl> writes:

    [...]

    > moge Cie fotografowac tak samo jak i kazdy inny.
    > Ksiaze sie znalazl i on sobie nie zyczy ;] Otoz mozesz sobie nie
    > zyczyc do usranej smierci ;]

    Tacy Indianie w rezerwatach w Ameryce na przykład sobie nie życzą
    i trzeba to uszanować.

  • 3. Data: 2008-03-22 15:02:00
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > Tacy Indianie w rezerwatach w Ameryce na przykład sobie nie życzą
    > i trzeba to uszanować.

    Trzeba uszanowac ale prawo Cie do tego nie zmusza. Trzeba tez wybic polskim
    szarym swietym krowom, ze ich wizerunek czesto jest gowno wart
    i nikt kto ich przypadkiem sfotografuje niekoniecznie musi na ich gownianym
    wizerunku utluc miliony ;]

  • 4. Data: 2008-03-22 15:17:18
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 22 Mar 2008 15:43:25 +0100, Piotr "Archie" Połoczański
    napisał(a):

    > Nie masz przed tym absolutnie zadnej obrony, mozesz gwizdac, fukac i
    > sikac - moge Cie fotografowac tak samo jak i kazdy inny.

    Poczytaj trochę o ochronie dóbr osobistych i prywatności, może nieco
    zmienisz zdanie, a na pewno ton.

    Otóż *z pewnością* masz rację co do rozpowszechniania wizerunku, jednak w
    odniesieniu do utrwalania wizerunku mogą być pewne wątpliwości.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 5. Data: 2008-03-22 15:19:12
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > Poczytaj trochę o ochronie dóbr osobistych i prywatności, może nieco
    > zmienisz zdanie, a na pewno ton.

    zapewniam, ze xiaze w opisanym przypadku realnie nie ma szans na wygrana -
    szanse ma jednak na zrobienie z siebie kompletnego idioty i komucha ;]

  • 6. Data: 2008-03-22 15:25:59
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 22 Mar 2008 16:19:12 +0100, Piotr "Archie" Połoczański
    napisał(a):

    > zapewniam, ze xiaze w opisanym przypadku realnie nie ma szans na wygrana
    > - szanse ma jednak na zrobienie z siebie kompletnego idioty i komucha ;]

    W opisanym z pewnością szans nie ma. Natomiast kategorycznie postawionemu
    zdaniu, że nie można skutecznie sprzeciwić się byciu fotografowanym
    zadają kłam sprawy typu "paparacy znów w areszcie".

  • 7. Data: 2008-03-22 15:34:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Poczytaj trochę o ochronie dóbr osobistych i prywatności, może nieco
    > zmienisz zdanie, a na pewno ton.

    Chcesz mieć prywatność - chodź z parawanem ;)

    Jak wychodzisz w miejsce publiczne to musisz liczyć się z tym, że
    nagrywa cię jakiś monitoring, przelatujący satelita czy spacerujący
    fotoamator.

    > Otóż *z pewnością* masz rację co do rozpowszechniania wizerunku, jednak w
    > odniesieniu do utrwalania wizerunku mogą być pewne wątpliwości.

    Och?

    Jak rozumiem Piotr miał na myśli fotografowanie w miejscach publicznie
    dostępnych - a nie np. podglądanie kogoś ukrytą kamerą w kiblu.

  • 8. Data: 2008-03-22 15:36:35
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > zadają kłam sprawy typu "paparacy znów w areszcie".

    Więc zadaj kłam i pokaż jeden taki przypadek.

    --
    andrzej

  • 9. Data: 2008-03-22 16:09:41
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr "Archie" Połoczański" <archie@_fuckspam_wikings.pl>
    napisał w wiadomości news:fs371d$672$1@serwer.infinity.net.pl...

> [...]
    > polskim szarym swietym krowom, ze ich wizerunek czesto jest gowno wart
    > i nikt kto ich przypadkiem sfotografuje niekoniecznie musi na ich

    uważąj bo się zapienisz i udusisz

    akohoro

  • 10. Data: 2008-03-22 16:16:10
    Od: Piotr "Archie" Połoczański <archie@_fuckspam_wikings.pl>

    > uważąj bo się zapienisz i udusisz

    Z przyjemnoscia pisalem kazde slowo i nie ukrywam, ze kolege od policji kopnal
    bym chetnie w dupe;]

    -Piotr