  • 41. Data: 2021-09-27 17:18:37
    Temat: Re: Zakaz fotografowania dworców mostów i obiektów państwowych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 15:39, Kviat pisze:
    > Hmmm... a dlaczego nie do nawiedzonego ochroniarza?
    > Nie znałem/nie oglądam tego kanału, ale...

    postanowiłem zająć stanowisko. :-)

    Facet po prostu prowokuje celowo ochronę. Nie twierdze, że ochrona
    powinna każdego prowokatora obsobaczać, ale wcześniej czy później trafi
    na jakiegoś idiotę i o to mi chodzi.

    Z drugiej strony, to co on robi nie ma żadnego sensu. To tak, jakby
    tobie ktoś koło płotu chodził i filmował podwórko. niby zakazu nie ma,
    ale ...

    I w takim kontekście zająłem stanowisko.

    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2021-09-27 17:22:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 11:59, Budzik pisze:
    > W jakim sensie? Ogladałes o czmy mowa?

    Tak. Kilka filmików. Gość po prostu prowokuje ochronę. Oczywiście ta nie
    powinna się dać sprowokować. Pobiegał by sobie idiota z tą kamerą i by
    mu się znudziło, bo niczego ciekawego tam do oglądania nie ma.

    Obawiam się, że wcześniej, czy później trafi na jakiegoś ochroniarza -
    idiotę, który da się sprowokować. Pół biedy, jak z tego powstanie
    "materiał", gorzej, jak filmowca nam obiją.

    Osobiście, to ja te jego filmiki odbieram jak takie coś, jakby mi ktoś
    przez płot podwórko nachalnie filmował. niby zakazu nie ma, ale ...

    --
    Robert Tomasik

  • 43. Data: 2021-09-27 19:59:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > postanowiłem zająć stanowisko. :-)
    >
    > Facet po prostu prowokuje celowo ochronę.

    Słyszałem też plotki, że niektórzy nawiedzeni czują się prowokowani
    kolorowymi torebkami (podobno tęczowymi), czy nawet koszulkami. Legalne
    ściągnięcie krzyża ze ściany w klasie też ich prowokuje. Są też tacy,
    których prowokuje choćby wspomnienie, że sukienkowi też powinni
    przestrzegać prawa.

    Moim zdaniem, to ci nawiedzeni mają problem.

    > Nie twierdze, że ochrona
    > powinna każdego prowokatora obsobaczać, ale wcześniej czy później trafi
    > na jakiegoś idiotę i o to mi chodzi.

    Już rozumiem. Powinien mieć pretensje tylko sam do siebie, bo trafił na
    jakiegoś idiotę.
    To logiczne.

    > Z drugiej strony, to co on robi nie ma żadnego sensu.

    Albo zbieranie znaczków, albo puszek po piwie... albo zbieranie zdjęć
    budynków.
    Jest legalne, więc gówno cię powinno obchodzić, czy to dla kogoś ma
    sens, czy nie. Nie tobie o tym decydować.

    > To tak, jakby
    > tobie ktoś koło płotu chodził i filmował podwórko. niby zakazu nie ma,
    > ale ...

    Ale co?

    > I w takim kontekście zająłem stanowisko.

    Czyli w jakim? Bo po "ale" wstawiłeś trzy kropki i chyba zapomniałeś
    dokończyć...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 44. Data: 2021-09-27 20:33:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 19:59, Kviat pisze:
    > Czyli w jakim? Bo po "ale" wstawiłeś trzy kropki i chyba zapomniałeś
    > dokończyć...

    > Nie znałem/nie oglądam tego kanału, ale...
    postanowiłem zająć stanowisko.

    Czyli w skrócie. nie wiem o co chodzi, ale to nic - i tak będę się
    wykłócał, że jest inaczej :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 45. Data: 2021-09-27 21:37:44
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > postanowiłem zająć stanowisko.

    ...odnośnie twojej kolejnej głupoty. A nie kanału.
    I wiem, że nie udajesz, że nie zrozumiałeś.

    > Czyli w skrócie. nie wiem o co chodzi, ale to nic - i tak będę się
    > wykłócał, że jest inaczej :-)

    Co niby jest inaczej? Że ludzie sami są sobie winni, gdy trafiają na
    idiotów? Nie są, więc o nic nie muszę się wykłócać. To ty się upierasz,
    że jest inaczej niż jest.

    Gdy czytając grupę (inni zbierają znaczki, albo kolekcjonują zdjęcia
    budynków...) trafię na tekst idioty, to żadna w tym moja wina.
    Dopiero, gdy z własnej i nieprzymuszonej woli (a zdarza się, że i z
    premedytacją) z kimś takim zaczynam dyskutować, to wtedy faktycznie, sam
    sobie jestem winny.

    No i zapomniałeś wyjaśnić w jakim kontekście zająłeś stanowisko.
    Przypomnę o co chodziło, bo znowu zgubiłeś wątek:
    "To tak, jakby tobie ktoś koło płotu chodził i filmował podwórko. niby
    zakazu nie ma, ale ..."

    "ale..." co?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 46. Data: 2021-09-27 22:00:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 21:37, Kviat pisze:
    > Co niby jest inaczej?

    Tego nie wie nikt. Ty - jak sam twierdzisz - nie widziałeś materiału.
    Mnie, to nawet się nie chce myśleć co jest inaczej. Generalnie zawsze
    uważasz inaczej, niż ja, jak nawet nie wiesz, jak sam uważasz :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 47. Data: 2021-09-27 23:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak. Kilka filmików. Gość po prostu prowokuje ochronę.

    No to jest oczywiste.

    > Oczywiście
    > ta nie powinna się dać sprowokować. Pobiegał by sobie idiota z tą
    > kamerą i by mu się znudziło, bo niczego ciekawego tam do oglądania
    > nie ma.

    A niehc tam i daja sie sprowokowac. W koncu to tylko debile w kilku
    ciuszkach udajacych mundur.
    Ale reakcje policji to juz coś innego.

    > Obawiam się, że wcześniej, czy później trafi na jakiegoś
    > ochroniarza - idiotę, który da się sprowokować. Pół biedy, jak z
    > tego powstanie "materiał", gorzej, jak filmowca nam obiją.

    Tym bardziej policja powinna niesc wyjasnienie obywatelom.

    > Osobiście, to ja te jego filmiki odbieram jak takie coś, jakby mi
    > ktoś przez płot podwórko nachalnie filmował. niby zakazu nie ma,
    > ale ...

    I chyba w tym jest własnie problem...
    Prawo prawem a jak ktos zgłasza ze gosc filmuje z chodnika to patrol
    przyjezdza i spisuje zamiast juz na etapie zgłoszenia dac znac takiemu
    zgłaszajacemu ze skoro coś jest legalne to nie ma powodu do
    interwencji.

    W samochody googla rzucasz kamieniami? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 48. Data: 2021-09-27 23:04:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Tego nie wie nikt.

    Wszyscy normalni wiedzą jak jest.
    Jest dokładnie przeciwnie niż to, co napisałeś.

    > Ty - jak sam twierdzisz - nie widziałeś materiału.

    Skup się.
    Nie odnoszę do materiału, tylko do twojej wypowiedzi.
    Tłumaczyłem ci już.

    > Mnie, to nawet się nie chce myśleć co jest inaczej.

    Więc nic dziwnego, że tak napisałeś.

    > Generalnie zawsze
    > uważasz inaczej, niż ja,

    Nie moja wina, że zawsze piszesz głupoty (delikatnie pisząc...).
    Napisz choć raz coś z sensem, to choć raz się z tobą zgodzę. W czym problem?

    > jak nawet nie wiesz, jak sam uważasz

    Uważam, w przeciwieństwie do ciebie, że ofiara nie jest winna tego, że
    trafi na idiotę.
    Czego nadal nie rozumiesz? Śmiało pytaj, chętnie wytłumaczę.

    > :-)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 49. Data: 2021-09-27 23:58:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 23:04, Kviat pisze:

    > Wszyscy normalni wiedzą jak jest.

    Do normalnych nic nie mam.

    > Jest dokładnie przeciwnie niż to, co napisałeś.

    Skad wiesz, skoro sam napisałeś, ze nigdy tego nie widziałeś?

    > Skup się. Nie odnoszę do materiału, tylko do twojej wypowiedzi.
    > Tłumaczyłem ci już.

    No ale jak możesz w ogóle zajmować stanowisko na temat czegoś, czego
    nigdy nie widziałeś?

    > Więc nic dziwnego, że tak napisałeś.

    To przynajmniej w tej materii się zgadzamy.

    > Nie moja wina, że zawsze piszesz głupoty (delikatnie pisząc...).
    > Napisz choć raz coś z sensem, to choć raz się z tobą zgodzę. W czym
    > problem?

    Wątpię. Zresztą w chwili, gdy się zgodzisz zacznę się zastanawiać nad
    swoją kondycją. Dokąd się nie zgadzasz wiem, ze nie jest źle.

    > Uważam, w przeciwieństwie do ciebie, że ofiara nie jest winna tego,
    > że trafi na idiotę. Czego nadal nie rozumiesz? Śmiało pytaj, chętnie
    > wytłumaczę.

    Czasem jest. Czasem z daleka widać, że nic mądrego z tego nie wyniknie.
    Po za tym co innego trafić na idiotę, a co innego prowokować. Weź rzuć
    sobie okiem na art. 217§2 kk :-) Może Cie zainteresować.

    --
    Robert Tomasik

  • 50. Data: 2021-09-28 01:47:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-27, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    > zgłaszajacemu ze skoro coś jest legalne to nie ma powodu do
    > interwencji.
    >
    > W samochody googla rzucasz kamieniami? ;-D

    Zalezy jak uporczywe, nachalne i bezczelne byłoby to filmowanie cudzego
    podwórka vide art.23 kc. Pytanie czy potrzebna do tego policja, ale tez
    jak inaczej ustalić tożsamość osoby potencjalnie naruszającej dobra
    osobiste? No i dodatkowy problem, że w 99.9% będzie to zwykłe
    pieniaczenie, nie jakiś rzeczywisty zamach na ww. dobra.

    --
    Marcin