  • 1. Data: 2008-09-29 18:59:33
    Temat: Zajmowanie miejsca parkingowego
    Od: "gigi" <d...@n...com>

    Witam.

    Sprawa stara jak pierwsze prywatne miejsce parkingowe:) Ciągłe zajmowanie
    miejsca parkingowego w garażu podziemnym. Czy rozwiązanie w postaci
    regulaminu wywieszonego w widocznym punkcie, zabraniającego parkowania na
    określonym miejscu pod groźbą założenia blokady na koło wystarczy w
    przypadku, gdy właściciel samochodu parkującego zechciałby pociągnąć mnie do
    odpowiedzialności za rzeczoną blokadę?

    Może są inne rozwiązania zgodne z literą prawa?

  • 2. Data: 2008-09-29 19:08:52
    Temat: Re: Zajmowanie miejsca parkingowego
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    jesli jest to stale jedna i ta sama osoba zostaw mu kartkę za szybą

    jak nie jest chamem to zrozumie

    jak jest no to juz ciezko powiedziec- zalezy od desperacji ;) ale mało
    cenzuralne pomysły mi przychodzą do głowy ;)

    Sebastian

  • 3. Data: 2008-09-29 19:20:07
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    basti78 pisze:

    > jak jest no to juz ciezko powiedziec- zalezy od desperacji ;) ale mało
    > cenzuralne pomysły mi przychodzą do głowy ;)

    Mozna zamontowac zamykany slupek

    Jacek Kustra

  • 4. Data: 2008-09-29 19:27:14
    Od: "gigi" <d...@n...com>

    "castrol" <j...@w...wp.pl> wrote in message
    > Mozna zamontowac zamykany slupek

    Nie działa na motocykle:) Ale jest to już jakaś idea.

  • 5. Data: 2008-09-29 19:28:08
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    Mozna zamontowac zamykany slupek

    chyba, ze go przykleisz - bo założe się, ze chcąc być w zgodzie z
    wlascicielem budynku, nikt Ci nie pozwoli wiercić w posadzce garażu........

    Sebastian

  • 6. Data: 2008-09-30 06:27:34
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    motocykle też mają powietrze w kołach, albo załóż tanią ciężką kłódkę na
    jedną szprychę

  • 7. Data: 2008-09-30 07:47:35
    Od: panoramiczny <p...@g...pl>

    basti78 pisze:
    > Mozna zamontowac zamykany slupek
    >

    > chyba, ze go przykleisz - bo założe się, ze chcąc być w zgodzie z
    > wlascicielem budynku, nikt Ci nie pozwoli wiercić w posadzce garażu........

    Napisał że miejsce jest prywatne.

  • 8. Data: 2008-09-30 09:45:35
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 29 Sep 2008 21:27:14 +0200,
    gigi <d...@n...com> screamed:

    > Nie działa na motocykle:) Ale jest to już jakaś idea.

    Motocykl można łatwiej samemu przestawić. W sprytne miejsce.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 11:45:09 user up 11846 days, 23:40, 1 user, load average: 0.63, 0.71, 0.40 ]

    Except for 75% of the women, everyone in the whole world wants to have sex.

  • 9. Data: 2008-10-01 14:17:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 30 Sep 2008, panoramiczny wrote:

    > Napisał że miejsce jest prywatne.

    Z tego nie wynika że stanowi *jego* własność :)

    pzdr, Gotfryd