  • 1. Data: 2008-09-29 15:06:43
    Temat: Szablon uzupełnienia braków formalnych
    Od: kamilko <j...@g...com>

    Dzień dobry,
    Dostałem wezwanie do uzupełnienia braków formalnych pisma procesowego
    i uiszczenia kosztów sądowych.
    Z kosztami to wiem, że najprościej przykleić znaczek na odpowiedź na
    to wezwanie ale mam pytanie odnośnie formy całej odpowiedzi.
    Mam sprecyzować żądanie oraz wskazać miejsce zamieszkania jednego z
    pozwanych.

    Poza podaniem sygnatury akt - nie bardzo wiem jak taką odpowiedź
    zredagować. O ile podczas pisania pozwu, sporo na sieci znalazłem
    przykładowych pozwów - o tyle teraz siedzę juz 3h nad tym i nie podoba
    mi się to co napisałem :-)

    Będę niezmiernie wdzięczny za pomoc chociażby w układzie logicznym i
    nagłówkach takiej odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Kamil