  • 1. Data: 2008-09-29 16:32:14
    Temat: wyodrębniłem własność mieszkania
    Od: "andy" <r...@p...fm>

    Do mieszaknia tego miałem do tej pory spółdzielcze własnościowe prawo,
    a podstawie aktu notarialnego z 1996 r., zostanie również założona dkla
    tego mieszkania osobna księga wieczysta.
    Gdzie, i czy ? mam sam to zgłosić ?
    Podpisałem akt notarialny i pobrałem jedene odpis aktu notarlanego
    wyodrębnienia mieszkania..
    Notariusz powiedział, że w cene wkalkulowano odpisy które prześle do
    odpowiednicjh instytucji
    Gdzie powinien wysłać odpisy notariusz ?
    I jeszcze raz :
    Czy ja powienienem sam, ze swej strony ten akt zgłosić.
    Żeby nie było kiedyś kłopotów , za prostą niewiedzę.

    Dzieki za odpowiedzi
    RB

  • 2. Data: 2008-09-30 09:41:07
    Temat: Re: wyodrębniłem własność mieszkania
    Od: MałGosia <w...@o...pl>

    andy napisał
> [...]
    > I jeszcze raz :
    > Czy ja powienienem sam, ze swej strony ten akt zgłosić.
    > Żeby nie było kiedyś kłopotów , za prostą niewiedzę.

    Notariusz ma obowiazek przeslac ten akt do sadu - do wydzialu ksiag
    wieczystych. W akcie jest wniosek o zalozenie ksiegi - poczytaj sobie,
    powinno byc gdzies pod koniec cos w stylu "strony wnosza..." Za jakis
    czas z sadu (tylko blagam, nie pytaj ile czasu ma na to sad, nie ma
    zadnych ustawowych terminow) dostaniesz zawiadomienie o zalozeniu
    ksiegi.

    pozdrawiam
    Gosia