  • Data: 2005-09-12 07:28:34
    Temat: Zajęcie poborów
    Od: "styx" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Proszę grupowiczów o poradę.
    W piątek odebrałem z poczty pismo od komornika o zajęciu moich poborów w
    związku z długiem wobec Żagla z 2001r. Wierzytelnośc opiewa (z kosztami i
    odsetkami) na ok. 1900zł.To fakt, dług ten trochę pokpiłem, no i stało się.
    Akurat jestem po wypłacie i w sobotę dokonałem wpłaty na konto komornika w
    wysokości 1000zł.(zarabiam 3000) Zadzwoniłem dzisij do sekretariatu komornika i
    powiadomiłem Panią o tym fakcie oraz zadeklarowałem się dokonać wpłaty
    pozostałej części wierzytelności(900 zŁ.) na koniec m-ca.Poinformowano mnie, że
    komornik nie może zmienić kwoty egzekucji i tak zabiorą mi 50% poborów (1500zł.
    10 nast. m-ca.)a potem się "z panem rozliczymy" usłyszałem.
    Jak to jest, przecież powstanie wtedy swego rodzaju "nadpłata".
    Czy nie można tego jakoś zmienić.
    Cy są na to jakieś przepisy prawne?
    Z góry dziękuję za pomoc.