  • Data: 2003-11-21 14:59:06
    Temat: Zajecie konta przez komornika
    Od: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W 1997 roku bylem w Krakowie ze znajomymi (mialem wtedy 17 lat)
    Skorzystalismy z komunikacji miejskiej, po wejsciu do trmwaju udalismy sie
    do czola wagonu w celu zapoznania sie z warunkami przewozowymi a pozniej w
    celu zakupu biletow u motorniczego.

    Tak sie zlozylo ze w tym czasie zlapal nas kanar i wypisal nam mandaty.
    Od tamtego czasu bylo cicho

    W sierpniu tego roku, okazalo sie ze komornik na podstawie egzekucji
    sadowej, zajal moje konto osobiste zeby sciagnmac naleznosc za przejaz bez
    biletu+koszty rozprawy + odsetki - uzbieralo sie tego ponad 400 zl

    Moj bank po otrzymaniu wyrokuod komornika niezwlocznie sie ze mna
    skontaktowal i powiedzieli ze przysluguje mi prawo do odmowy itp bo jest cos
    takiego jak kwota wolna od poborow komorniczych itp, oczywsicie skorzytsalem
    z tego prawa. Bank wyslal pismo do k0omornika ze nie zgadzam sie na pobranie
    srodkow z mojego konta.

    Od sierpnia na swoim koncie mam zablokowane przez bank 550 zl, minely juz 4
    miesiace a sprawa tkwi w martwym punkcie!
    Komornik nie racyzl odpowiedziec na pismo, bank nic nie moze zrobic,
    skontaktowanie sie z komornikiem graniczy z cudem (do tej pory nigdy mi sie
    to nie udalo), dodam jeszvze ze komornik pobral juz czesc kary z innego
    zrodla (dokladnie 180 zl) o czym rowniez do tej pory nie poinformowal banku.

    Dodam ze o sprawie przeciwko mnie nic nie wiedzialem, i o wsyztskim
    dowiedzialem sie dopiero w chwili gdy zostaly zablokowane srodki na moim
    koncie.

    Co w takim wypadku zrobic?? Jak odblokowac srodka na koncie?? Jak zmusic
    komornika do tego aby w koncu ruszyl d... i zajal sie ta sprawa, bo uwazam
    ze to absurd ze przez 4 miesiac brak jakiejkowliek reakcji ze trony
    komornika (jak pisalem kontakt z nim jest praktycznie niemozliwy, nawet nie
    znam jego nazwiska tylko numer sprawy)

    Czy mozecie mi poradzic jakiesz szybkie rozwiazanie tej sptrawy??

    Pozdrawiam
    Jacek