  • Data: 2003-11-21 15:37:33
    Temat: Re: Zajecie konta przez komornika
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:_Kpvb.42134$Et5.109@news.chello.at...
    > Witam
    [...]

    Przyznam, ze brzmi to wszystko dosc dziwnie, skad komornik znal Twoj numer
    rachunku bankowego ? Jakos tak to sie nazywa: "skarga na czynnosci
    komornika" chyba, co nalezalo by zrobic. Naleznosc jest z pewnoscia
    przedawniona, chyba wiec wystarczy sie pisemnie na przedawnienie powolac. Z
    tego co napisales wynika, ze nie zostales prawidlowo powiadomiony o
    rozprawie, a zatem wyrok nie mogl sie uprawomocnic, czy tak ? Istnieje jakas
    data wydania wyroku ? :) Ogolnie brzmi to wszystko dosc spektakularnie,
    biorac pod uwage niewielka wysokosc samej sumy.

    To powyzej to teoria, mam nadzieje, ze "uzyta" w poprawny sposob. Jesli
    chodzi o praktyke (faktyczne odblokowanie srodkow), nie mam niestety
    doswiadczen jak to mogloby wygladac.

    pozdrawiam, marekz