    From: "Aneta O" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zaginiecie ojca - bezradność
    Date: Fri, 17 Nov 2006 16:54:23 +0100

    Witam,

    4 lata temu zaginął mój ojciec, tzn po kłótni z mamą wyszedł z domu i nie
    wrócił. Kilka mięsięcy poźniej około 30 km od domu kontrolowała go policja
    której napisał oświadczenie że nie życzy sobie kontaktów z rodziną
    (widziałam to oświadczenie z daleka), jesteśmy z siostrą pełnoletnie i mamy
    własne rodziny. Ojciec nie wie że ma trzech wnuków druga córka wychodzi za
    mąż itd .
    Byłyśmy na komisariacie Policji i powiedzieli nam że nie mogą nam pomóc go
    znaleźć bo napisał oświadczenie, nie wiemy na 100% czy pisał to w pełni
    świadomy, nie możemy uwierzyć że tata nie chciałby się z nami (córkami)
    spotkać, zawsze byłyśmy jego oczkami w głowie.

    Czyżby już do końca życia nie było nam dane spotkać ojca? jeśli on wogóle
    jeszcze żyje. Chciałybyśmy żeby dowiedział się o ślubie młodszej córki który
    odbędzie się w święta Bożego Narodzenia.

    Co możemy zrobić żeby go odnaleźć, czy policja może nam odmawiać pomocy?

    Z poważaniem

    Aneta