  • 111. Data: 2020-11-16 11:12:10
    Temat: Re: Zabawa a policjanta [pożar od petardy co w cel nie trafiła]
    Od: Kviat

    W dniu 15.11.2020 o 23:32, J.F. pisze:

    > Ale trzeba przyznac, ze w wczesniej zabral wiecej.

    Trzeba przyznać, że powinieneś najpierw przemyśleć co było wcześniej.
    Albo zakolegować się z jakimś podręcznikiem historii.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 112. Data: 2020-11-16 12:01:16
    Temat: Re: Zabawa a policjanta.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    W dniu 15-11-2020 o 12:40, Shrek pisze:

    >To chyba podpada pod KPK 231 § 1. ?

    >"Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub
    >nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub
    >prywatnego,
    >podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."

    A jak dziala na szkode interesu prywatnego, ale dla dobra interesu
    publicznego ? :-)

    J.

  • 113. Data: 2020-11-16 13:56:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nam się zdarzyło szybę sąsiadowi na parterze wybić ;-)
    Bawiliśmy się na osiedlowej piaskownicy w strzelanie z armatek (ołówek automatyczny
    Kooh-i-Noor + siarka z zapałek + ołów wędkarski)
    i nagle brzdęk.
    Taki tam zestaw "mały rusznikarz" ;-)
    Producent nie dał ulotki "zasięg większy niż 15 metrów" ;-)

    -----
    > Ja za młodego bawiłem się tak, ale myśmy je wystrzeliwali nad rzeką, gdzie w
    promieniu kilkuset metrów niczego nie było, a nie po

  • 114. Data: 2020-11-16 14:14:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak Kviat to słuszne, a jak Kviata to niesłuszne.
    Nawet jeśli lubi.

    -----

  • 115. Data: 2020-11-16 14:16:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A inni Twojej baby nie wypierdolą?
    Tak samo wypierdolą.
    Co najwyżej w innym garniturze, po innym fryzjerze i może nawet w obcym języku.

    -----

  • 116. Data: 2020-11-16 14:47:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 15.11.2020 o 17:19, Smok Eustachy pisze:
    >Co innego wyrazić niezadowolenie i pokrzyczeć. Co innego podpalić.

    >JAk zaczęły sie marsze pod dom Generała, to pisałem tu, że to nowy
    >standard w polityce i chyba ktoś nie do końca to przemyślał. Byli
    >tacy,

    Jakby w kraju byl zwyczaj, ze pomaszeruja i pokrzycza, to pol biedy,
    ale u nas zaraz kamienie i race leca.
    Butelki z benzyna jeszcze nie :-)

    Albo tak np wysr* sie komus na trawniku - to ktory paragraf ? :-)
    W wyrazie dezaprobaty :-)

    >co mnie o obronę komunizmu pomawiali. No i teraz ci "antykomuniści"
    >sami
    >się chowają po domach przed tłumem. Ciekawe ilu z nich biegało pod
    >dom
    >Generała.

    A moze i dobrze - zasluzyli tak samo :-)

    J.

  • 117. Data: 2020-11-16 14:56:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 11:07, Kviat pisze:

    > Wiec się do tej roboty nie nadają, skoro nie są pewni, a mimo tego
    > próbują człowiekowi zniszczeć życie.
    > Już ci to raz napisałem, ale widać nie dotarło...

    To do9 Ciebie nie dociera, że żaden normalny człowiek nie ma patenntu na
    nieomylność.

    > Więc tym bardziej się do tej roboty nie nadają.

    > Nie bredź. Nie napisałeś, że chodzi o pomyłkę, ale żeby się przełożony
    > nie czepiał. Inteligentny człowiek potrafi odróżnić pomyłkę, od
    > "pomyłki" żeby zadowolić przełożonego.
    > Twierdzisz, że tam debili zatrudniają i nie potrafią odróżnić?

    Popatrz, jak Ty lepiej wiesz, co ja wiem ode mnie samego.

    --
    Robert Tomasik

  • 118. Data: 2020-11-16 14:58:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 00:45, Smok Eustachy pisze:
    > Kościóly były podobnym celem jak owe biura. W tym podfajczone.

    Wydazje mi się, ze się mylisz :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 119. Data: 2020-11-16 14:59:18