  • 1. Data: 2004-12-02 10:08:54
    Temat: ZUS wnosi o oddalenie sprawy sadowej - reagowac?
    Od: "Andrzej m." <O...@o...pl>

    Witam wszystkich,
    Niedawno zlozyle sprawe do sadu - odwolanie od decyzji ZUS. Dostalem
    wlasnie do wgladu pismo w ktorym ZUS piszac do sadu wnosio o uchylenie
    mojego odwolania jakie zlozylem do sadu. Argumentuje to w identyczny sposob
    jak w odpowiedziach na moje odwolania (do ZUS'u), tworzac przepis ktorego
    nie ma w zadne ustawie, dodatkowo zaciemniajac sprawe.
    Moje pytanie: czy powinienem zareagowac w jakikolwiek sposob (np. piszac
    do sadu ze ZUS wypisuje bzdury), czy zostawic sprawe sadowi, liczac ze sad
    przeczyta dokladnie moje odwolanie i sam bzdury ZUS'owe zauwazy?

    Dziekuje i pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-12-02 11:14:51
    Temat: Re: ZUS wnosi o oddalenie sprawy sadowej - reagowac?
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 11:08:54 +0100, Andrzej m. <O...@o...pl>
    napisał:

> [...]
    > ktorego
    > nie ma w zadne ustawie, dodatkowo zaciemniajac sprawe.

    Normalne. Pracownik zusu na urzędowy nakaz bronić swego stanowiska choćby
    było bez sensu. Apelację też napisze, i tak samo bzdurną.

    > Moje pytanie: czy powinienem zareagowac w jakikolwiek sposob (np.
    > piszac do sadu ze ZUS wypisuje bzdury),

    Zapewniam cię, że sad wie, że ZUS pisze bzdury, zresztą nieformalnie
    przyznawali to sami pełnomocnicy, że casami im głupio wygłaszać te głupoty
    zna sali, ale mają obowiązek bronić stanowiska ZUSU, który ma zawsze rację.

    > czy zostawic sprawe sadowi, liczac ze sad przeczyta dokladnie moje
    > odwolanie i sam bzdury ZUS'owe zauwazy?

    Jezeli nie napisałeś drobnym maczkiem, chaotycznie i nieczytelnie to sąd
    przeczyta...

    --
    Falkenstein
    skazania.