    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ZUS wnosi o oddalenie sprawy sadowej - reagowac?
    Date: Thu, 02 Dec 2004 12:14:51 +0100

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 11:08:54 +0100, Andrzej m. <O...@o...pl>
    napisał:

    > Witam wszystkich,
    > Niedawno zlozyle sprawe do sadu - odwolanie od decyzji ZUS. Dostalem
    > wlasnie do wgladu pismo w ktorym ZUS piszac do sadu wnosio o uchylenie
    > mojego odwolania jakie zlozylem do sadu. Argumentuje to w identyczny
    > sposob jak w odpowiedziach na moje odwolania (do ZUS'u), tworzac przepis
    > ktorego
    > nie ma w zadne ustawie, dodatkowo zaciemniajac sprawe.

    Normalne. Pracownik zusu na urzędowy nakaz bronić swego stanowiska choćby
    było bez sensu. Apelację też napisze, i tak samo bzdurną.

    > Moje pytanie: czy powinienem zareagowac w jakikolwiek sposob (np.
    > piszac do sadu ze ZUS wypisuje bzdury),

    Zapewniam cię, że sad wie, że ZUS pisze bzdury, zresztą nieformalnie
    przyznawali to sami pełnomocnicy, że casami im głupio wygłaszać te głupoty
    zna sali, ale mają obowiązek bronić stanowiska ZUSU, który ma zawsze rację.

    > czy zostawic sprawe sadowi, liczac ze sad przeczyta dokladnie moje
    > odwolanie i sam bzdury ZUS'owe zauwazy?

    Jezeli nie napisałeś drobnym maczkiem, chaotycznie i nieczytelnie to sąd
    przeczyta...

    --
    Falkenstein
    skazania.