    From: "Necka" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ZUS
    Date: Wed, 7 Apr 2004 23:19:01 +0200

    Prosze o pomoc...
    Od początku br nie otrzymuję raportów miesięcznych - ZUS RMUA
    (potwierdzających odprowadzone przeze mnie składki ZUS), gdyż podobno
    PRACODAWCA obecnie nie ma takiego obowiązku... mam otrzymywać roczne
    zestawienia odprowadzonych do ZUS składek... Czy rzeczywiście tak mówią
    przepisy? Jeśli błędnie poinformował mnie pracodawca to proszę o podanie
    podstawy prawnej, która umożliwi mi wyegzekwowanie w/w dokumentu. Proszę mi
    poradzić jak mam postępować żeby właściwie zabezpieczyć swoje interesy...
    Będę bardzo wdzięczna za pomoc, lub ewentualną sugestię jakie obecnie są
    moje prawa...

    łączę wyrazy szacunku,

    Monika P.