  • 21. Data: 2020-12-21 17:34:42
    Temat: Re: Z zycia NFZ
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 10:04, Liwiusz pisze:

    > Czyli można na drzwiach, można małym fiatem, ale wozem bojowym nie
    > można? Jakoś mnie nie przekonałeś :)

    Bo to bzdura.

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2020-12-21 19:36:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bo to bzdura.

    Kto tam wie - moze i jest jakies zarzadzenie ministra, komendanta ...

    J.

  • 23. Data: 2020-12-21 19:46:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2020 o 19:36, J.F. pisze:

    > Kto tam wie - moze i jest jakies zarzadzenie ministra, komendanta ...

    A może po prostu robert pieprzy co mu się wydaje (jak już nie jeden raz)
    myśląc, że myśl policjanta stanowi prawo.

    Tak jak pisałem - strażacy jak trzeba to używają swoich zabawek do "medi
    evac". To że tego nie robią rutynowo nie wynika z jakiegoś mitycznego
    zakazu, a po prostu faktu że zwykle dostępne są dedykowane ku temu
    służby. Zaraz dowiemy się, że policjanci co podwożą duszące się
    dzieciaki czy rodzące babki na sygnale radiowozami łamią prawo...
    Najgorzej to trafić służbistę któremu wydaje się, że coś wie. Z
    naciskiem na wydaje się.

    --
    Shrek