    From: "Magda" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Z paszportem na poczcie
    Date: 7 Apr 2004 18:41:51 +0200

    Witam. Mam taki problem: Nie posługuję się dowodem, bo zmieniłam mieszkanie
    adres, stan cywilny... słowem, dane są nieaktualne. Wiem, że powinnam wystąpić
    o nowy dowód, ale... no, nieważne, z róznych powodów przeciąga się to. Ale mam
    paszport. Ważny, niezniszczony... ale bez wpisanego adresu. i tu zaczynają się
    schody. Co jakiś czas przychodzi do mnie korespondencja listem poleconym. No to
    wędruję na pocztę z paszportem i awizem. Panienka w okienku z uporem maniaka
    wertuje mój paszport wreszcie strwierdza radosnie, że nie ma w nim adresu. A
    jak nie ma, to ona listu nie wyda. Tłumaczę jak pastuch krowie na miedzy, że to
    dokument ze zdjęciem, że musiałby to być zbieg okoliczności, żebym przechwyciła
    akutar nie swoje awizo z takim samym imieniem i nazwiskiem. W koncu się udało.
    Ale czasu straciłam duuużo. I mam pytanie: jak jest z tyma paszportem na
    poczcie?
    I po co jej adres? a Jak wysyłam pocztę na adres korespondencyjny to w dowodzie
    adres też się nie zgadza i ten sam cyrk...