  • Data: 2004-04-07 17:43:35
    Temat: Re: Z paszportem na poczcie
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2d08.00000b81.40742f4e@newsgate.onet.pl...

    > I po co jej adres? a Jak wysyłam pocztę na adres korespondencyjny to w
    dowodzie
    > adres też się nie zgadza i ten sam cyrk...

    Jeśli odbierasz list zaadresowany na Twoje imię i nazwisko, to nie powinno
    być żadnego problemu i nie ma powodu szukac adresu.

    Natomiast w ustawie prawo pocztowe napisano:

    Art. 26.
    [...]
    2. Przesyłka, jeżeli nie jest nadana na poste restante, może być także
    wydana ze
    skutkiem doręczenia:
    [...]
    3) osobie pełnoletniej zamieszkałej razem z adresatem, jeżeli adresat nie
    złożył
    w placówce operatora zastrzeżenia w zakresie doręczenia przesyłki
    rejestrowanej lub przekazu pocztowego:
    a) pod adresem wskazanym na przesyłce, przekazie pocztowym lub w
    umowie o świadczenie usługi pocztowej,
    b) w placówce operatora;

    i po to adres jeśli odbierasz dla kogoś.