  • 21. Data: 2008-02-18 16:37:28
    Temat: Re: Wyższe ceny w nocnym sklepie
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Johnson pisze:

    > A no właśnie, nie towarze a na półce. A skoro są na półce, a nie na
    > towarze, to czemu nie mogą być przy wejściu czy na kasach? jak odległość
    > jest dopuszczalna?

    Wywieszka z cena musi byc umieszczona przy albo na sprzedawantm towarze.

    Jacek

  • 22. Data: 2008-02-18 16:37:53
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Johnson pisze:

    > Oczywiście. Nie podoba się nie kupujesz i tyle.

    Nie. Nie podoba sie i wzywasz policje bo to wykroczenie

    Jacek

  • 23. Data: 2008-02-18 16:40:21
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Johnson pisze:

    > A w poważnym sklepie to na produkcie są takie czarne magiczne paski, a
    > nie cena.

    Sraski. Obowiazkowo musi byc cena. I jesli sklep ma powyzej jakiejs (nie
    pamietam dokladnie ile) wielkosci to musi posiadac czytniki cen.

    Jacek

  • 24. Data: 2008-02-18 16:42:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Nie. Nie podoba sie i wzywasz policje bo to wykroczenie

    Nie rozmieszaj.

    Ostatni raz napiszę: normalny człowiek idzie gdzie indziej i nie
    ośmiesza się.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 25. Data: 2008-02-18 16:43:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Wywieszka z cena musi byc umieszczona przy albo na sprzedawantm towarze.

    Nie będę pytał o podstawę prawną :) Jest ? Ale może napisz jak "daleko"
    może być. Możesz w dolnych jednostkach odległości :)

    A poza tym czy naprawdę to nie jest zwykłe bicie piany. Nawet gdyby
    przyjąć że wasze rozumowania są prawidłowe to co z tego wynika? Ktoś
    będzie się procesował ze sklepem/ nasyłał inspekcję handlową czy może
    coś innego?

    A pro po ostatniego postu: policja nie pomoże.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 26. Data: 2008-02-18 16:44:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Sraski. Obowiazkowo musi byc cena.

    może po prostu sprawdź doświadczalnie.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 27. Data: 2008-02-18 16:53:08
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > castrol pisze:
    >
    > Ostatni raz napiszę: normalny człowiek idzie gdzie indziej i nie ośmiesza
    > się.

    Czyli normalny człowiek pozwala by go robiono w ch..., a nienormalny upomina
    się o swoje prawa.

    Pozdro Przemek

  • 28. Data: 2008-02-18 16:54:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Czyli normalny człowiek pozwala by go robiono w ch...,

    Jeśli uważasz, ze takie zachowanie sprzedawcy to robienie w ch... to co
    ja ci mogę na to poradzić?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 29. Data: 2008-02-18 16:58:34
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Czyli normalny człowiek pozwala by go robiono w ch...,

    Jeśli uważasz, ze takie zachowanie sprzedawcy to robienie w ch... to co
    ja ci mogę na to poradzić? Dodam tylko że to świadczy o zaniżonej
    samoocenie.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 30. Data: 2008-02-18 17:09:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2008 15:35:39 +0100, Johnson napisał(a):

    > Naprawdę taka duża różnica jest miedzy dodawaniem (marży) i odejmowaniem
    > (rabatu). Też matematyka :)

    Matematycznie nie ma różnicy - ale klient ma prawo się pomylić,
    a wtedy to już jest różnica.

    http://tinyurl.com/2t7ggl

    Pozdrawiam,
    Henry