  • 1. Data: 2008-02-17 14:26:51
    Temat: Edukacja osoby doroslej w gimnazjum/liceum
    Od: "Memph" <s...@s...com>

    Witam,

    Interesuje mnie czy istnieje ponowna mozliwosc podjecia nauki przez
    osobe dorosla(powiedzmy pod studiach IIstopnia, ale to oczywiscie nie robi
    roznicy) w gimnazjum lub liceum. Powod? powiedzmy chec ponownego spedzenia
    mlodzienczych lat;), ale nie w centrum edukacji doroslych tylko z normalnej
    szkole z nastolatkami....
    Oczywiscie interesuja mnie tylko regulacje prawne.

    Pozdrawiam
    Memph

  • 2. Data: 2008-02-17 15:49:07
    Temat: Re: Edukacja osoby doroslej w gimnazjum/liceum
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Memph pisze:

    > Oczywiscie interesuja mnie tylko regulacje prawne.

    W pierwszej kolejności - art. 200 KK.

    6008

  • 3. Data: 2008-02-17 15:56:20
    Od: "Memph" <s...@s...com>

    > W pierwszej kolejności - art. 200 KK.

    Heh...zapomnialem zastrzec, ze taka osoba nie ma sklonnosci pedofilskich.

  • 4. Data: 2008-02-17 18:06:16
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > W pierwszej kolejności - art. 200 KK.

    Chodzenie do gimnazjum lub liceum, to obcowanie płciowe??

    Pozdro Przemek

  • 5. Data: 2008-02-17 18:21:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Chodzenie do gimnazjum lub liceum, to obcowanie płciowe??

    A byłeś w ciągu ost. 2 lat w toalecie w gimnazjum ? :)
    6008

  • 6. Data: 2008-02-17 20:38:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > W pierwszej kolejności - art. 200 KK.

    Powinieneś się bardzo pilnie zacząć leczyć, skoro szkoła ci się z seksem
    kojarzy...

  • 7. Data: 2008-02-17 20:45:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Powinieneś się bardzo pilnie zacząć leczyć, skoro szkoła ci się z seksem
    > kojarzy...

    Jakieś podstawy ? :)

    Swoją drogą ... tam zacząłem właśnie :)
    6008

  • 8. Data: 2008-02-17 21:54:09
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > A byłeś w ciągu ost. 2 lat w toalecie w gimnazjum ? :)

    Nie..., czy mam żałować? :>

    Pozdro Przemek

  • 9. Data: 2008-02-17 22:28:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Nie..., czy mam żałować? :>

    To zależy jak zapatrujesz się na 200 KK :)

    6008

  • 10. Data: 2008-02-17 23:43:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    może --> pl.soc.edukacja.szkola