  • 11. Data: 2008-02-18 12:53:10
    Temat: Re: Wyższe ceny w nocnym sklepie
    Od: darw <d...@g...com>

    On 18 Lut, 13:20, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > A co w sytuacji, kiedy:
    >
    > a) na towarze są dwie ceny
    Jeśli podchodzisz do towaru i widzisz
    cena 6-22: 10zł
    cena 22-6: 12zł
    to jesteś poinformowany o cenie, kupujesz po 22, to kupujesz po 12
    zł...

    > b) w godzinach nocnych towar podaje sprzedawca
    podawanie to jedno, uwidocznienie cen to drugie.
    Jeśli podaje z półki z napisem 10 zł, to kosztuje to 10 zł.
    Jeśli podaje z półki z napisem jak wyżej, to i efekt jak w punkcie a)

    DarW

  • 12. Data: 2008-02-18 13:33:25
    Od: "Ziom" <z...@w...pl>

> [...]
    Jeśli podaje z półki z napisem 10 zł, to kosztuje to 10 zł.
    Jeśli podaje z półki z napisem jak wyżej, to i efekt jak w punkcie a)

    A jak to wyegzekwować?

  • 13. Data: 2008-02-18 14:25:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "darw" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > cena 6-22: 10zł
    > cena 22-6: 12zł
    > to jesteś poinformowany o cenie, kupujesz po 22, to kupujesz po 12 zł...

    a tak dolewajac oliwy do ognia ;)
    a jak podejde do polki o godzinie 21.50, a przy kasie bedzie kolejka i skasuja
    mnie o 22.10 to ktore ceny powinny mnie obowiazywac? ;)

    to tak pol zartem pol serio

  • 14. Data: 2008-02-18 14:35:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry(k) pisze:

    > Ceny muszą być jasne - gdybyś do każdej musiał doliczać x% to zaraz
    > UOKiK by się przyczepił, bo nie każdy klient musi umieć liczyć i sklepy
    > utrudniają życie konsumentom.

    Naprawdę taka duża różnica jest miedzy dodawaniem (marży) i odejmowaniem
    (rabatu). Też matematyka :)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 15. Data: 2008-02-18 14:37:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Obowiazujaca cena jest cena widniejaca przy/na towarze i konioec.

    A w poważnym sklepie to na produkcie są takie czarne magiczne paski, a
    nie cena.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 16. Data: 2008-02-18 14:49:48
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    Johnson pisze:

    > A w poważnym sklepie to na produkcie są takie czarne magiczne paski, a
    > nie cena.

    przy LUB na.

    W sklepach, gdzie jak mówisz są 'czarne magiczne paski' jest etykietka
    cenowa na półce...

    --
    k.

  • 17. Data: 2008-02-18 14:50:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > wersja 1.... dostajesz rabat i zostaje ci na piwo. Jesteś szczęśliwy, a poza
    > tym rabat niezależnie od wysokości przyjmujesz i nie musisz nic go
    > przeliczać.
    >
    > wersja 2.... musisz zapłacić więcej.

    Jakie więcej? Twoje wersje są tylko dla idiotów którzy nie umią czytać i
    liczyć.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 18. Data: 2008-02-18 14:51:53
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kamil 'czemu' Bista pisze:

    > W sklepach, gdzie jak mówisz są 'czarne magiczne paski' jest etykietka
    > cenowa na półce...

    A no właśnie, nie towarze a na półce. A skoro są na półce, a nie na
    towarze, to czemu nie mogą być przy wejściu czy na kasach? jak odległość
    jest dopuszczalna?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 19. Data: 2008-02-18 15:31:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 18 luty 2008 15:50
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fpc5ut$iv6$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jakie więcej?

    No przecie była mowa o podwyższaniu cen w nocy. Więc liczysz wg cen na
    półkach a tu zonk -- drożej. Uważasz, że to jest uczciwe?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 20. Data: 2008-02-18 15:41:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tristan pisze:

    > No przecie była mowa o podwyższaniu cen w nocy. Więc liczysz wg cen na
    > półkach a tu zonk -- drożej. Uważasz, że to jest uczciwe?

    Oczywiście. Nie podoba się nie kupujesz i tyle.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."