    Date: Tue, 15 Apr 2008 18:52:38 +0200
    From: Larsoden <p...@w...acn.waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyrok nakazowy

    Dostałem taki wyrok:

    http://tiny.pl/4z1f

    Trochę pytań praktycznych. Czy mając coś takiego jak
    wypełniam jakiś tam formularz np. w banku czy w pracy to mam
    pisać że jestem karany czy nie muszę? Sąd pisze że mnie
    skazał a z potem że nie ukarał, więc na chłopski rozum to
    karany nie jestem. Jak to jest formalnie?

    Druga sprawa, koszty sądowe. Mam zapłacić 120 zł. Spoko.
    Tylko dlaczego tam nie ma napisane jak wpłacić, gdzie, kiedy
    itd. Mogę na konto, czy muszę zaraz jak to dostałem lecieć z
    gotówką gdzieś do kasy w budynku Sądu? Mogliby pisać takie
    techniczne sprawy też, bo nie każdy wie jak się zachować w
    takiej sytuacji...

    Trzecia sprawa, załóżmy że imć Pan Prokurator postanowi
    wnieść sprzeciw i zażądać normalnej rozprawy. Kiedy zostanę
    o tym poinformowany? Na sprzeciw jest 7 dni, a ile na
    poinformowanie mnie o tym? Nie chciałbym żeby było tak, że
    za 3 miesiące się dowiem że wcale nie mam się z czego
    cieszyć i będzie rozprawa.

    Na razie to tyle. Proszę prawników o podzielenie się wiedzą.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/