  • Data: 2004-04-21 07:59:55
    Temat: Wyrok
    Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam Wyrok i nie rozumiem co oznacza punkt:

    1. w pozostałej czesci powództwo oddala ,
    2.umarza sie postepowanie w czesci ograniczającej żadanie pozwu,

    Jest to wyrok sprawy alimetacyjnej ,w ktorej przyznano mi alimenty, wypisano
    wczesniej wszystkie kwoty,itd Natomiast prosiłam Sad w pierwszym pozwie o
    odebranie ojcu dziecka praw rodzicielskich, własnie o tym nic w tym Wyroku
    nie ma.
    Czy te punkty powyżej mogą mówic o tym,że takie prawa są nie odebrane ojcu?
    Jesli tak ,czy musze rozpoczynac nową sprawe?

    Z gory dziekuje

    Beata