  • Data: 2004-04-21 10:10:27
    Temat: Re: Wyrok
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aQa wrote:

    > Nie chodzi o zwalczanie ,chce sie tylko cos dowiedziec !
    > Czy to cos złego?
    >
    > Beata

    No to zastanow sie dlaczego to "automatycznie ojca"
    a nie "automatycznie matke" ma PRAWO pozbawiac "wladzy rodzicielskiej"

    Jak juz dziecko bedzie mialo tyle co moje (ponad 25 lat)
    uprzytomnisz sobie ze owa "wladza" to wlasciwie
    OBOWIAZKI...

    Jesli ojciec nie jest "szczegolnie zly",
    to nie rob dziecku krzywdy dla zaspokojenia potrzeby
    "posadania dziecka wylacznie dla siebie"

    Bo zapewniam Cie (znam mnostwo przykladow)
    ze ono cie pozniej z tego rozliczy..

    Boguslaw