    From: "2B" <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wyprowadzka!
    Date: Sun, 1 Feb 2004 23:03:33 +0100
    Sender: u...@o...pl@er42.internetdsl.tpnet.pl

    Witam Szanowne Grono!
    Przejrzałem archiwum, mimo ze wypowiedzenie umów najmu lokalu było
    wałkowane tysiące raze - nie spotkałem podstawy prawnej w sytuacji gdy:

    - wyprowadzam sie z mieszkania na które mam przydział zatwierdzony decyzją
    sądu,
    - żadnej umowy z włascicielami kamienicy nie mam i nigdy nie istniała -
    rodzina mieszkała w tym mieszkaniu od 1942 roku, wtedy jeszcze nie było
    właścicieli ;-)

    I tu pytania:
    - Jakie prawa przysługuja mi odnośnie ostatniego czynszu? Należy mi się
    niepłatny miesiąc na opuszczenie lokalu? Na co mam się powołac?

    Pozdroowka
    2B