  • 1. Data: 2005-08-14 11:14:57
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Marqvs napisał(a):

    > Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu
    > 2006r ?

    a co jest napisane w umowie?

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 2. Data: 2005-08-14 11:16:11
    Temat: Wypowiedzenie umowy
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    Mam łącze internetowe u providera ktory posiada trzy opcje abonamentu:
    32kbps za 32 zł +VAT
    64kbps za 39 zł+VAT oraz
    128 kbps +VAT.
    Ja mam umowe na czas okreslony 1 rok. Umowa konczy sie 16 kwietnia 2006r.
    Jednakze niedawno stwierdzilem ze potrzebne mi jest szybsze łącze conajmniej
    256kbps. Jak wiem provider nie oferuje łacza szybszego niz 128kbps. Czy
    mozna wypowiedziec umowe przed jej terminem zakonczenia jesli provider nie
    jest w stanie wydzierzawic mi takiego łacza jakie chce? Przeciez to nie moja
    wina ze w ofercie providera nie ma opcji 256kbps. , a mam prawo miec takie
    lacze jakie chce.
    Prawdopodbnie czeka mnie wiec przesiadka na Neostrade ale najpierw musze sie
    rozwiazac jakos te umowe.

    Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu 2006r
    ?

  • 3. Data: 2005-08-14 11:17:36
    Od: "Marqvs" <g...@o...pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Marqvs napisał(a):

    > a co jest napisane w umowie?

    W umowie nie ma na ten temat nic napisane. Tylko napisali ze za zerwanie
    umowy bez uzasadnionej przyczyny kara 500zł/:(

  • 4. Data: 2005-08-14 11:25:21
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Marqvs napisał(a):

    > W umowie nie ma na ten temat nic napisane. Tylko napisali ze za zerwanie
    > umowy bez uzasadnionej przyczyny kara 500zł/:(

    zdaje się, że stosujac odpowiednio przepisy o umowie zlecenie, mozesz
    wypowiedizeć w każdej chwili,
    ale to tak z pamięci, poczekaj na inne odpowiedzi.

  • 5. Data: 2005-08-14 11:31:59
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > chce? Przeciez to nie moja wina ze w ofercie providera nie ma opcji
    > 256kbps. , a mam prawo miec takie lacze jakie chce.

    to zapytaj go, o to. jesli Ci (po zapytaniu) takiej mozliwosci nie
    udostepni to mysle ze wtedy masz podkladke

    > Prawdopodbnie czeka mnie wiec przesiadka na Neostrade ale najpierw musze
    > sie rozwiazac jakos te umowe.

    a moze chcesz miec neostrade i kombinujesz jak zerwac z providerem,
    a nie "czeka cie prawdopodobnie przesiadka"? :)

    > Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu
    > 2006r ?

    a czytales umowe przed podpisaniem?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-08-14 12:04:46
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 14 Aug 2005 13:16:11 +0200, Marqvs napisał(a):

> [...]
    > rozwiazac jakos te umowe.
    >
    > Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu 2006r

    Jeżeli umowa jest na czas określony i nie ma w niej możliwości
    wypowiedzenia to zapłacisz karę umowną.

    --
    pozdrawiam,

  • 7. Data: 2005-08-14 12:11:08
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    ...@...c napisał(a):

    > Jeżeli umowa jest na czas określony i nie ma w niej możliwości
    > wypowiedzenia to zapłacisz karę umowną.

    na jakiej podstawie tak twierdzisz?

  • 8. Data: 2005-08-14 12:15:26
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 14 Aug 2005 14:11:08 +0200, MarcinS napisał(a):

    > na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    na podstawie tekstu przedmówcy :)

    --
    pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-08-14 12:36:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Marqvs" <g...@o...pl> napisał:

    >Czy mozna wypowiedziec umowe przed jej terminem zakonczenia
    W umowie powinien być punkt dotyczący sposobu jej wypowiedzenia.

    >Przeciez to nie moja wina ze w ofercie providera nie ma opcji 256kbps.
    To nie jest kwestia winy (twojej czy dostawcy). W chwili podpisywania
    umowy wiedziałeś co zamawiasz i na jakich warunkach.

    > a mam prawo miec takie lacze jakie chce.
    Prawa nie masz, a jedynie możesz mieć, jeśli ktoś ci to zaoferuje.

    >Czy moge wypowiedziec umowe czy musze czekac az ona wygasnie w kwietiu 2006r
    Możesz, ale możesz także ponieść konsekwencje wcześniejszego
    rozwiązania umowy (np. finansowe), które powinny wynikać z zapisów
    umowy.

    Artur Golański

  • 10. Data: 2005-08-14 12:36:39
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    MarcinS <s...@w...pl> napisał:

    >zdaje się, że stosujac odpowiednio przepisy o umowie zlecenie,
    A kto wspominał, ze jest to umowa zlecenia ?

    Artur Golański